Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Öğrenenlerin öz-yönetimli öğrenme becerilerinin kitlesel açık çevrimiçi dersler bağlamında incelenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2020)
Bu araştırmanın amacı Kitlesel Açık Çevrimiçi Derslere (KAÇD) katılan öğrenenlerin özyönetimli öğrenme becerilerini incelemektir. Araştırma sorularına yanıt alabilmek için nicel
tarama modeli kullanılmıştır. Araştırma ...
REVIEW: Macro-level learning through massive open online courses (MOOCs): strategies and predictıions for the future
(Anadolu Üniversitesi, 2020)
Macro-Level Learning through Massive Open Online Courses (MOOCs): Strategies and Predictions for the Future is edited by Elspeth McKay and John Lenarcic. This book was published by IGI Global in 2015 also this book has 306 ...
Book review: adoption of data analytics in higher education learning and teaching
(Anadolu Üniversitesi, 2021)
Data science is a very important factor in the development of educational environments and in institutions, especially in higher education, to make sustainable studies. Higher education institutions can benefit from ...
Türkiye'deki uzaktan eğitim merkezlerinin web sayfalarının incelenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2023)
Covid-19 pandemisi ile birlikte yükseköğretimde uzaktan eğitim merkezlerinin (UZEM) önemi ve açılan merkezlerin sayısı artmıştır. Pandeminin beraberinde sayısı artan UZEM’lerin kurumsal yapılanması, hedefleri ve paydaşları ...
Öğrenme yönetim sistemi seçiminde kullanılacak kriterlerin belirlenmesine yönelik çok ölçütlü karar verme yöntemi önerisi
(Anadolu Üniversitesi, 2021)
Yükseköğretimde Öğrenme Yönetim Sistemleri (ÖYS) her geçen gün önemini artırmaktadır. ÖYS’ler uzaktan eğitim sürecinde öğrencilerin ve öğretim elemanlarının asenkron olarak bir araya geldikleri ortamların oluşmasında ...