Ara
Toplam kayıt 47, listelenen: 1-10
Öğretim üyelerinin özel yeteneklilerin eğitiminde uzaktan eğitimin kullanımına yönelik görüşleri
(Anadolu Üniversitesi, 2020)
Bu araştırmada, özel yetenekliler eğitimi alanından öğretim üyelerinin, özel yetenekliler eğitiminde uzaktan eğitimin kullanımına
yönelik görüşleri alınmış ve Türkiye’de özel yetenekliler alanındaki eğitim sorunları ve ...
Üniversitelerde ortak zorunlu derslerin öğretiminde uzaktan eğitim uygulamaları
(Anadolu Üniversitesi, 2020)
Bu çalışmada; 2018-2019 Eğitim-Öğretim Yılı itibarıyla Türkiye’de mevcut bulunan 119 devlet üniversitesinin, ortak zorunlu
derslerin öğretiminde uzaktan eğitim uygulamaları incelenmiştir. Yükseköğretim kurumlarının resmi ...
Açık ve uzaktan öğrenmede ikinci üniversite öğrencilerinin yıllara göre değişiminin incelenmesi: Anadolu Üniversitesi örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2020)
Bu çalışmada, yaşam boyu öğrenme çerçevesinde Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Sistemi (AÖS) kapsamında ikinci
üniversite kayıt türündeki öğrencilerin 2015-2018 yılları arasında yaş, cinsiyet, bölge ve program bilgileri ...
Uzaktan eğitim öğrencilerinin basılı ve dijital ortamdaki sınav başarılarının karşılaştırılması
(Anadolu Üniversitesi, 2020)
Uzaktan eğitim zamandan ve mekândan bağımsız bir eğitim ortamı sunarken, fırsat eşitsizliğini de ortadan kaldırarak daha esnek
bir yapıda eğitim olanağı sağlamaktadır. Öğrenciler kendi ortamlarında dersleri çevirim içi ...
Uzaktan eğitim bağlamında e-hazır olma kavramının irdelenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2020)
E-hazır olma, bir devletin e-dünyaya katılabilme ve e-dünyaya hazır olabilme düzeyini ifade eder. Uzaktan eğitim bağlamında
irdelendiğinde ise e-hazır olma, hedeflenen eğitim-öğretim faaliyetlerinin uzaktan eğitimle ...
Öğrenenlerin öz-yönetimli öğrenme becerilerinin kitlesel açık çevrimiçi dersler bağlamında incelenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2020)
Bu araştırmanın amacı Kitlesel Açık Çevrimiçi Derslere (KAÇD) katılan öğrenenlerin özyönetimli öğrenme becerilerini incelemektir. Araştırma sorularına yanıt alabilmek için nicel
tarama modeli kullanılmıştır. Araştırma ...
Sanal sınıf ortamında etkileşimli öğretim materyalinin başarıya ve tutuma etkisi
(Anadolu Üniversitesi, 2020)
Araştırmada etkileşimli öğretim materyalinin başarıya ve tutuma muhtemel etkisini test etmek
amacıyla yarı deneysel modellerden eşitlenmemiş kontrol gruplu model kullanılarak nicel ve nitel
verilerden yararlanılmıştır. ...
Merhaba yeni dünya: Covid19 ve değişen hayatlar, uzaktan eğitim, hızlanan dijital dönüşüm ve teknolojik tekillik (Editöre Mektup)
(Anadolu Üniversitesi, 2020)
Coronavirus salgını ile ortaya çıkan ve tüm dünyada etkisini gösteren dönüşüm süreci hızla gelişmeye devam etmektedir. Sağlık
ve eğitim alanları başta olmak üzere, ekonomi, alışveriş, sanayi gibi bir çok farklı alanda ...
Koronavirüs (Covid-19) pandemi süreci ve pandemi sonrası dünyada eğitime yönelik değerlendirmeler: Yeni normal ve yeni eğitim paradigması
(Anadolu Üniversitesi, 2020)
Koronavirüs (Covid-19) pandemisi ile beraber yakın geçmişte ütopik olarak değerlendirilebilecek deneyimler, 2020 yılının
başından itibaren küresel olarak tüm dünyada yaşanmaya başlanmıştır. Hayatın her alanını etkileyen ...
Uzaktan eğitimde akademik erteleme davranışını ve akademik erteleyicileri anlamak
(Anadolu Üniversitesi, 2020)
Bu araştırmada, uzaktan öğrenenlerin akademik erteleme davranışlarının nedenleri ve bu davranışın üstesinden gelmek için
hangi yolları izledikleri incelenmiştir. Çalışmada, nitel araştırma yöntemi bağlamında fenomenoloji ...