dc.contributor.author | Şimşek, Ali | |
dc.date.accessioned | 2015-02-16T12:01:15Z | |
dc.date.available | 2015-02-16T12:01:15Z | |
dc.date.issued | 2002 | |
dc.identifier.issn | 1300543X | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11421/1345 | |
dc.description.abstract | Çağdaş teknolojik gelişmeler, eğitsel süreçleri çok yönlü bir değişime zorlamaktadır. Bunun sonucu olarak da, eğitimde demokratikleşme açısından ciddi bir dönüşüm yaşanmaktadır. Söz konusu dönüşümün niteliği, temsili demokrasi yerine doğrudan demokrasi anlayışına doğru bir yönelimi içermektedir. Günümüz eğitim uygulamalarında gittikçe yaygınlaşan etkileşimli ortamlar sayesinde, öğrencilerin kendilerini ilgilendiren kararlara hızlı, aracısız ve etkin biçimde katılımları kolaylaşmaktadır. Böylece, eğitsel süreçlerdeki öğretmen egemenliğine dayalı yerleşik güç dengeleri değişmekte ve öğrenciler daha belirleyici bir konuma gelmektedirler. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | Anadolu Üniversitesi | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Eğitim | en_US |
dc.subject | Eğitimde Doğrudan Demokrasi | en_US |
dc.subject | Etkileşimli Öğrenme | en_US |
dc.title | Eğitimde Doğrudan Demokrasi ve Etkileşimli Öğrenme | en_US |
dc.type | article | en_US |
dc.relation.journal | Kurgu | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Makale - Ulusal Hakemli Dergi - Kategorisiz | en_US |