Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorEroğlu, Erhan
dc.date.accessioned2015-02-16T12:08:39Z
dc.date.available2015-02-16T12:08:39Z
dc.date.issued2002
dc.identifier.issn1300543X
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/1351
dc.description.abstractDuvarların yıkıldığı ve dünyanın giderek küçük bir köye dönüştüğü bir ortamda yaşıyoruz. Bu ortamın gereği olarak, kurumlar artık güçlü ve dinamik rakipleri karşılarında bulmuş ve eğer tabir yerindeyse kendi evlerinde vurulmaya başlamışlardır. Başka bir deyişle, rekabet kabuk değiştirmekte ve “imhacı rekabet” deyimi ile birlikte anılmaktadır. Bu sert değişim ve rekabet rüzgarlarının estiği bir ortamda, kuramların iç müşteri konumunda olan çalışanlar stratejik bir önem kazanmaktadırlar. Söz konusu değişen dünya düzeninde kuramların yaşamlarını sürdürebilmelerinin yolu, çalışanlarının beklentilerinin karşılanmasından ve onların gerçek anlamda motive edilmelerinden geçmektedir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectÖrgütsel İletişim Kalitesien_US
dc.subjectToplam Motivasyon Yönetimien_US
dc.titleÖrgütsel İletişim Kalitesi İçin Toplam Motivasyon Yönetimien_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalKurguen_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kategorisizen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster