Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorOyman, Mine
dc.date.accessioned2015-02-16T12:13:00Z
dc.date.available2015-02-16T12:13:00Z
dc.date.issued2002
dc.identifier.issn1300543X
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/1355
dc.description.abstractHergün yüzlerce yeni ürünün pazara sunulduğu ve yoğun rekabetçi baskıların olduğu bir ortamda tüketicileri sadık müşterilere dönüştürmek gittikçe güçleşmektedir. Bu durum işletmeleri sadık müşteriler kazanmak ve bu müşterileri elde tutmak için arayışlara itmektedir. Sadakat programları da bu arayışın bir ürünüdür. İşletmeler gerek kâr, satış artışı gibi fınansal güdülerle gerekse müşteriyle kurulacak uzun dönemli sosyal bağlar aracılığıyla işletmeyi-markayı farklılaştırarak rekabetçi üstünlük sağlama gibi stratejik nedenlerle sadakat programlarında odaklaşırlar. Sadakat programlan, tüm müşterilerin eşit olmadığı düşüncesinden hareketle, sadık müşterilerin tanınmasına ve ödüllendirilmesine dayalı programlardır. Bu çalışmanın amacı, işletmelerin sadık müşterileriyle uzun dönemli ilişkiler kurmalarına yardımcı olan sadakat programlarını üstünlükleri ve zayıflıklarıyla bir bütün olarak ele almaktır. Bu nedenle öncelikle müşteri sadakati kavramı, ölçütleri ve koşullan ele alınacak, daha sonra sadakat programları artı ve eksileriyle incelenmeye çalışılacaktır.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectMüşteri Sadakatien_US
dc.subjectSağlamada Sadakaten_US
dc.subjectProgramlarının Önemien_US
dc.titleMüşteri Sadakati Sağlamada Sadakat Programlarının Önemien_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalKurguen_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kategorisizen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster