Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorYılmaz, R.Ayhan
dc.contributor.authorUzoğlu, Sevil
dc.date.accessioned2015-02-16T12:38:23Z
dc.date.available2015-02-16T12:38:23Z
dc.date.issued1998
dc.identifier.issn1300543X
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/1366
dc.description.abstractKitle iletişim araçları siyasal bilgi edinme bakımından, çok geniş bir kitleyi etki alanları içine sokarlar. Bunu da her araç kendine özgü yöntemlerle gerçekleştirir. Bu çalışmada, 4 Haziran 1995 yılında Türkiye’de yapılan yerel seçimlerde hükümetin seçim malzemesi olarak kullandığı “il olma vaadi”ne basının yaklaşımı ele alınmaktadır, içerik analizinin kullanıldığı çalışmada, Cumhuriyet, Milliyet, Sabah ve Zaman gazetelerinin konuyla ilgili haber başlıkları ve köşe yazıları araştırma kapsamına alınmıştır. Bir yöntem olarak içerik analizi ve çalışmada kulandan kavramlar kuramsal bölümde açıklanmaktadır. Araştırmanın bulgularından hareketle yazarlar sonuç bölümünde yorumlarını belirtmektedirler.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subject4 Haziran 1995 Yerel Seçimlerien_US
dc.subjectYazılı Basınen_US
dc.subjectYer Alan Haberen_US
dc.subjectKöşe Yazılarının İçerik Bakımından Çözümlenmesien_US
dc.title4 Haziran 1995 Yerel Seçimlerinde Yazılı Basında Yer Alan Haber ve Köşe Yazılarının İçerik Bakımından Çözümlenmesien_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalKurguen_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kategorisizen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster