Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
İlköğretim 5. Sınıf Fen Bilgisi Dersinde Öğrencilere Kazandırılan Öğrenme Stratejilerinin Öğrencilerin Akademik Başarıları Üzerindeki Etkisi
(2006)
Bu araştırmada, ilköğretim 5. sınıf fen bilgisi dersinde öğrencilere ka- zandırılan öğrenme stratejilerinin öğrencilerin akademik başarıları ve ha- tırda tutma düzeyleri üzerindeki etkilerini ortaya koymak amaçlanmıştır. ...
Türkiye'deki Öğretmen Yetiştirme Sistemine Karşılaştırmalı Bir Bakış
(2006)
Bu bildiride, Türkiye'de uygulanmakta olan öğretmen yetiştirme modelinin, farklı ülkelerdeki uygulamalar bağlamında karşılaştırılarak irdelenmesi amaçlanmıştır. Bu amaçla, Türkiye'de halen uygulanmakta olan model, ABD, ...
İlköğretimde I. Kademede Bilimsel Tutum Ve Davranış Kazandırmada Fen Bilgisi Dersinin Etkililiğine İlişkin Öğretmen Görüşleri
(2007)
İlköğretimde mihver derslerden biri olan Fen Bilgisinin temel amaçlarından biri, öğrencilerde bilimsel merakın uyandırılması, bilimsel tutum ve becerilerin geliştirilmesi ve bunların davranışa dönüştürülmesidir. Bu ...
Effects of an online problem based learning course on content knowledge acquisition and critical thinking skills
(Pergamon-Elsevier Science LTD, 2009)
This study investigated how the online problem based learning (PBL) approach employed in an online learning environment influenced undergraduate students' critical thinking skills (CTS) and content knowledge acquisition. ...