Yazar "Adıgüzel, Cem Oktay" için Makale Koleksiyonu listeleme
-
Aydınlatıcı Program Değerlendirme Modeli*
Özüdoğru, Fatma; Adıgüzel, Cem Oktay (2016)Bu çalışmada, eğitimde program değerlendirme modellerinden biri olan ancak Türkiye'de günümüze kadar yapılmış program değerlendirme çalışmalarında neredeyse hiç kullanılmamış ve Türkçe kaynakları oldukça yetersiz olan ... -
Development of a Listening and Speaking Achievement Test for Primary School 2nd Grade English Course
Özüdoğru, Fatma; Adıgüzel, Cem Oktay (Pegem Akad Yayıncılık Egitim Danışmanlık Hizmetleri Tic LTD Sti, 2015)In this research, it is aimed to develop an achievement test focusing on listening and speaking skills in order to reveal the realization of the objectives set forth for students studying primary school 2nd grade English ... -
Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin İşyeri Eğitimi Öğrenme Ürünlerinin Değerlendirilmesi
Adıgüzel, Cem Oktay (2009)Öğrenim yaşamımız içerisinde belki de birçoğumuz neleri ne kadar öğrendiğimizi, bunları nasıl öğrendiğimizi ve daha neler öğrenmemiz gerektiğini yeterince sorgulayamıyoruz. Okullardaki öğrenim yaşamı, bazen bu soruların ... -
The Relationship between Teacher Candidates' Possible Selves, Self-Efficacy Beliefs and Attitudes towards Teaching
Bu çalışmada, öğretmen adaylarının meslekteki ilk yıllarına yönelik olası benlikleri ile öz-yeterlik inançları ve öğretmenliğe ilişkin tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi amaçlanmıştır. Bu genel amaç doğrultusunda ... -
Teacher candidates' self-efficacy beliefs and possible selves throughout the teaching practice period in Turkey
Dalıoğlu, Seray Tatli; Adıgüzel, Cem Oktay (Springer, 2016)This research aims to study the change observed in self-efficacy beliefs and possible selves of teacher candidates regarding their first year in the profession after the completion of teaching practice. The research has a ... -
Türkiye’nin Demografik Özellikleri Doğrultusunda İnformal Öğrenmelerin Sertifikasyonuna Yönelik Gereksinimin Analizi
Adıgüzel, Cem Oktay (2014)Nitelikli ara insangücünün yetiştirilebilmesinde yaşamboyu öğrenmeye dayalı ulusal bir mesleki yeterlik sisteminin oluşturulması ve informal gerçekleşen öğrenmelerin yaşamboyu öğrenme sürecinde tanınması ve belgelendirilmesi ...