Yayıncı "Ankara University" Makale Koleksiyonu için listeleme
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
-
An analysis of social studies teachers’ epistemological beliefs and teaching styles in terms of several variables [Sosyal bilgiler ögretmenlerinin epistemolojik inançlari ve ögretim stillerinin çesitli degiskenler açisindan incelenmesi]
(Ankara University, 2017)As studies on individual differences increased, research on epistemological beliefs and learning & teaching styles has also grown. Accordingly, this study aimed determining the epistemological beliefs and teaching styles ... -
Edmonds öğrenme stilleri belirleme ölçeğinin Türkçeye uyarlama çalışması
(Ankara University, 2017)Bu araştırmanın amacı, Reinert (1976) tarafından geliştirilen Edmonds Öğrenme Stilleri Belirleme Ölçeğinin Türkçe’ye uyarlanarak geçerlik ve güvenirlik çalışmasının yapılmasıdır. Tarama modeli kullanılarak gerçekleştirilen ... -
Integration of algebraic habits of mind into the classroom practice
(Ankara University, 2017)Getting students adopt the habits of mind specific to many disciplines can be seen as an anchor that will support them to solve the problems in their daily lives. Starting from this premise, a new subject, featuring the ... -
Küreselleşme sürecinde eğitim alanında atılan adımlar: Türkiye ve eğitimde başarılı ülke örnekleri
(Ankara University, 2018)Bu çalışmanın amacı küreselleşme bağlamında Türkiye’de ve eğitim alanında başarıyı yakalamış örnek ülkelerde atılan adımların karşılaştırılması; bu kapsamda ülkemizdeki gelişme ve düzenlemelere ışık tutulması ve gerekli ... -
Sayı ve işlemlerle ilgili eğitim materyallerinin okul öncesi dönem çocuklarının matematik becerisine etkisi
(Ankara University, 2017)Araştırmanın amacı sayı ve işlemler ile ilgili eğitim materyallerinin okul öncesi dönem çocuklarının matematik becerisine etkisini incelemektir. Araştırmada karma bir desen kullanılmıştır. Nicel veri toplama ve değerlendirmelerin ...