Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorCaner, Mustafa
dc.date.accessioned2019-10-19T17:26:49Z
dc.date.available2019-10-19T17:26:49Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.issn1303-0876
dc.identifier.urihttp://www.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/TVRFd056STBOQT09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/14313
dc.description.abstracten_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSosyal Bilimleren_US
dc.subjectDisiplinler Arasıen_US
dc.titleL. S. Norton, (2009). Action Research in Teaching and Learning: A Practical Guide to Conducting Pedagogical Research in Universities. Abingdon: Routledge (ISBN: 978-0-415-43794-3/Paperback - 978-0-415-46846-6/Hardback - 978-0-203-87043-3/Elektronik).en_US
dc.typereviewen_US
dc.relation.journalAnadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisien_US
dc.contributor.departmentAnadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsüen_US
dc.identifier.volume11en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.identifier.startpage241en_US
dc.identifier.endpage246en_US
dc.relation.publicationcategoryDiğeren_US]


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster