Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKuzu, Abdullah
dc.contributor.authorÇuhadar, Cem
dc.contributor.authorAkbulut, Yavuz
dc.date.accessioned2019-10-19T17:27:10Z
dc.date.available2019-10-19T17:27:10Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.issn1302-1796
dc.identifier.urihttp://www.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/TnpRMU1qSXk=
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/14489
dc.description.abstractBu çalışma PDA’ların (kişisel dijital asistan) öğretim amaçlı kullanımına yönelik öğrenci görüşlerini araştırmaktadır. Çalışma, Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi’nde dördüncü dönemde seçmeli olarak verilen BTÖ 204 - Mesleki İngilizce Dersi’nde gerçekleştirilmiştir. Amaçlı örneklem uygulanan çalışmada, önce beş PDA ikinci sınıf öğrencilerine dağıtılmıştır. Öğrenciler Mesleki İngilizce derslerinde PDA kullanmaya başlamadan önce PDA’ları nasıl kullanacaklarına yönelik eğitim almışlardır. Yarı yapılandırılmış görüşmeler aracılığıyla öğrencilerin PDA kullanımına yönelik görüşleri belirlenmiştir. Tümevarımcı kodlama tekniği ile bulgular çözümlenmiş, öğrencilerin çoğunlukla öğretimde PDA kullanımına yönelik olumlu eğilimler içerisinde oldukları sonucuna ulaşılmıştır.en_US
dc.description.abstractThis study investigated opinions of students regarding instructional use of PDAs (personal digital assistants). The study was conducted in the 4th semester elective course, BTÖ 204 - Business English at the Faculty of Education at Anadolu University. Purposeful sampling was applied in the current study. Five PDAs were distributed to sophomore students. Before students started using PDAs in Business English classes, they were given training on how to use PDAs. Semi-structured interviews were conducted with each student to investigate their reflections about using PDAs. Findings were analyzed through inductive coding technique and the results of the analyses were interpreted, which suggested that participants generally had positive feelings towards using PDAs during instruction.en_US
dc.language.isoengen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSosyal Bilimleren_US
dc.subjectDisiplinler Arasıen_US
dc.titleReflections of undergraduate students regarding pda use for instructional purposesen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalSelçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisien_US
dc.contributor.departmentAnadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesien_US
dc.identifier.volume0en_US
dc.identifier.issue18en_US
dc.identifier.startpage359en_US
dc.identifier.endpage365en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US]
dc.contributor.institutionauthorKuzu, Abdullah
dc.contributor.institutionauthorDemirci, Betül


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster