dc.contributor.author | Uçar, Gülsüm | |
dc.date.accessioned | 2019-10-19T17:27:23Z | |
dc.date.available | 2019-10-19T17:27:23Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.issn | 1302-1796 | |
dc.identifier.uri | http://www.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/TnpRMU5EYzM= | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11421/14563 | |
dc.description.abstract | Sağlıklı bir toplum ancak toplum bilinci gelişmiş bireylerle mümkündür. Toplumsal bilinç insan haklarına ve temel özgürlüklere saygılı olmayı, insanlar arasında demokrasiyi, toplumsal adaleti, dayanışmayı ve dostluğu geliştirmeyi, sorumluluk ve karar alma süreçlerine katılarak etkin bir yurttaş olmayı öğrenmeyi gerektirir. Bu bağlamda Ayla Çınaroğlu’nun “ Keçi Masalı” adlı eseri çocukları bu konuda eğlendirerek eğitmektedir. | en_US |
dc.description.abstract | A healthy society is formed only by individuals with a sense of social awareness. Social awareness requires respect for human rights and individual freedoms, democratic relationships between humans, social justice, compassion and holding together, taking responsibility and making decisions . In this respect the fairy tale '' Keçi Masalı'' by Ayla Çınaroğlu is a good example that entertains and teaches children social awareness at the same time. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Sosyal Bilimler | en_US |
dc.subject | Disiplinler Arası | en_US |
dc.title | Ayla Çınaroğlu’nun “keçi masalı” adlı eserinde toplumsal bilinç eğitimi | en_US |
dc.type | article | en_US |
dc.relation.journal | Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi | en_US |
dc.contributor.department | Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi | en_US |
dc.identifier.volume | 0 | en_US |
dc.identifier.issue | 18 | en_US |
dc.identifier.startpage | 455 | en_US |
dc.identifier.endpage | 461 | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Makale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı | en_US] |