Advanced Search

Show simple item record

dc.contributor.authorAktay, Sayım
dc.contributor.authorGültekin, Mehmet
dc.date.accessioned2019-10-19T17:27:28Z
dc.date.available2019-10-19T17:27:28Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn1305-3515
dc.identifier.urihttp://www.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/TWpFek1qYzVPUT09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/14589
dc.description.abstractBu araştırmanın amacı, ilköğretim okullarında gerçekleştirilen webfolyo uygulamasının işlevselliğini belirlemektir. Araştırma 2008-2009 öğretim yılı bahar döneminde Eskişehir ili Milli Eğitim Müdürlüğü'ne bağlı özel bir ilköğretim okulunun 4. Sınıf öğrencileri ile Fen ve Teknoloji, Matematik, Sosyal Bilgiler ve Türkçe derslerinde gerçekleştirilmiştir. Araştırmada nitel bir araştırma yaklaşımı olan doğal inceleme yaklaşımı kullanılmıştır. Araştırmada veriler, öğretmen ve öğrencilerle yapılan yarı-yapılandırılmış görüşmeler ile elde edilmiştir. Veriler içerik analizi yöntemi kullanılarak analiz edilmiştir. Araştırma sonucunda hem öğretmen hem de öğrenciler webfolyo sistemini olumlu bulmuşlardır. Öğretmen ve öğrencilerin büyük bir bölümü webfolyo sisteminin geleneksel portfolyolardan daha etkili olduğunu düşünmektedir.en_US
dc.description.abstractThe purpose of this study is to determine functionality of webfolio system in primary schools. This study was conducted on 4th grade Science and technology, Mathematics, Social Studies, and Turkish courses. The participants of this study are 4 th grade students and their teacher in a primary school in Eskisehir during the 2008-2009 academic year. A qualitative research design, naturalistic inquiry approach, has been adopted in this study. The data have been gathered through semi-structured interviews conducted with the teacher and the students. The data were analyzed through content analysis technique. It was found that both the teacher and the students found the webfolio system beneficial. The teacher and most of the students believe that webfolio system is more effective than traditional portfolio system.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEğitimen_US
dc.subjectEğitim Araştırmalarıen_US
dc.titleİlköğretimde Webfolyo Uygulaması: Öğretmen Ve Öğrenci Görüşlerien_US
dc.title.alternativeWebfolio Application in Primary Schools: Teacher and Student Perspectivesen_US
dc.typeotheren_US
dc.relation.journalİlköğretim Online (elektronik)en_US
dc.contributor.departmentAnadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesien_US
dc.identifier.volume13en_US
dc.identifier.issue3en_US
dc.identifier.startpage806en_US
dc.identifier.endpage819en_US
dc.relation.publicationcategoryDiğeren_US]
dc.contributor.institutionauthorGültekin, Mehmet


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record