dc.contributor.author | Şimşek, Ali | |
dc.date.accessioned | 2015-02-18T12:14:28Z | |
dc.date.available | 2015-02-18T12:14:28Z | |
dc.date.issued | 1999 | |
dc.identifier.issn | 1300543X | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11421/1461 | |
dc.description.abstract | Bu yazıda “Yeni bir teknoloji geliştirir gibi eğitim reformu yapabilir miyiz?” sorusuna yanıt aranmaktadır. Bu amaçla, öncelikle eğitim sistemimizin temel sorunları irdelenmekte ve politik düzeyde bir sorgulama yapılmaktadır. Ardından sözkonusu sorunlara çözüm bulma konusunda bugüne değin izlenen yaklaşımlar değerlendirilmektedir. Bu yapılırken, reform girişimlerinin başarısını etkileyen değişkenlere dikkat çekilmektedir. Son olarak, evrensel anlamdaki teknoloji geliştirme sürecinin, eğitim reformu çalışmalarına nasıl uyarlanabileceği üzerinde durulmakta ve işlevsel reformlar yapabilmek amacıyla somut önerilerde bulunulmaktadır. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | Anadolu Üniversitesi | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Okullar | en_US |
dc.subject | Okulların Yeniden Yapılandırılması | en_US |
dc.subject | Teknoloji | en_US |
dc.subject | Teknoloji Politikaları | en_US |
dc.subject | Bir Yaklaşım | en_US |
dc.title | Okulların Yeniden Yapılandırılmasına Teknoloji Politikaları Açısından Bir Yaklaşım | en_US |
dc.type | article | en_US |
dc.relation.journal | Kurgu | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Makale - Ulusal Hakemli Dergi - Kategorisiz | en_US |