Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorŞimşek, Ali
dc.date.accessioned2015-02-18T12:14:28Z
dc.date.available2015-02-18T12:14:28Z
dc.date.issued1999
dc.identifier.issn1300543X
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/1461
dc.description.abstractBu yazıda “Yeni bir teknoloji geliştirir gibi eğitim reformu yapabilir miyiz?” sorusuna yanıt aranmaktadır. Bu amaçla, öncelikle eğitim sistemimizin temel sorunları irdelenmekte ve politik düzeyde bir sorgulama yapılmaktadır. Ardından sözkonusu sorunlara çözüm bulma konusunda bugüne değin izlenen yaklaşımlar değerlendirilmektedir. Bu yapılırken, reform girişimlerinin başarısını etkileyen değişkenlere dikkat çekilmektedir. Son olarak, evrensel anlamdaki teknoloji geliştirme sürecinin, eğitim reformu çalışmalarına nasıl uyarlanabileceği üzerinde durulmakta ve işlevsel reformlar yapabilmek amacıyla somut önerilerde bulunulmaktadır.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectOkullaren_US
dc.subjectOkulların Yeniden Yapılandırılmasıen_US
dc.subjectTeknolojien_US
dc.subjectTeknoloji Politikalarıen_US
dc.subjectBir Yaklaşımen_US
dc.titleOkulların Yeniden Yapılandırılmasına Teknoloji Politikaları Açısından Bir Yaklaşımen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalKurguen_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kategorisizen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster