dc.contributor.author | Girgin, Ümit | |
dc.date.accessioned | 2019-10-19T19:56:41Z | |
dc.date.available | 2019-10-19T19:56:41Z | |
dc.date.issued | 2003 | |
dc.identifier.issn | 1300-249X | |
dc.identifier.uri | http://www.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/TWpjd01EQT0= | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11421/15036 | |
dc.description.abstract | Bu makale okuduğunu anlamada soru yanıt stratejilerinin kullanılmasının önemi ve yapılacak uygulamalarda dikkat edilmesi gereken özelliklerin açıklanmasını amaçlamaktadır. Sorulara yanıt verebilen, soru sorma becerisi gelişmiş çocuklar, okudukları metin ile ilgili bağımsız, yardım almaksızın çalışılabilirler. İşitme engelli çocukların metindeki bilgileri anlamaları ve hatırlayabilmeleri için soru yanıt stratejilerini kullanmaları ve geliştirmeleri önemlidir. | en_US |
dc.description.abstract | The aim of this article is to explain ihe importance of the use of question - answer strategies in reading comprehension and the explanation of the points which should be taken into consideration during the appllcation. Students who can answer questions and who have developed questioning skills may work in the reading tasks independently. it is important for the hearing impaired students to use and develop their question - answer strategies in order to understand and remember the Information in the text. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Konu Ataması Yapılmamış | en_US |
dc.title | Okuduğunu Anlamada İşitme Engelli Çocukların Soru Yanıt Stratejilerini Etkin Kullanımı | en_US |
dc.title.alternative | Effective Usage of Question-Answer Strategies in Reading Comprehension by Hearing Impaired Children | en_US |
dc.type | article | en_US |
dc.relation.journal | Çağdaş Eğitim Dergisi | en_US |
dc.contributor.department | Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü | en_US |
dc.identifier.volume | 28 | en_US |
dc.identifier.issue | 302 | en_US |
dc.identifier.startpage | 29 | en_US |
dc.identifier.endpage | 36 | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Makale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı | en_US] |