Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorGenç, Bozkuş Gülden
dc.contributor.authorÖzkan, S. Y.
dc.date.accessioned2019-10-19T19:56:54Z
dc.date.available2019-10-19T19:56:54Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.issn1308-5581
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/15104
dc.description.abstractSon yıllarda, otizm spektrum bozukluğu tanısı alan çocukların sayısının giderek artması, otizm spektrum bozukluğu olan çocuklara yönelik uygulamalarda da çeşitliliğe neden olmuştur. Uygulamadaki bu çeşitlilikler, otizm spektrum bozukluğu olan çocukların eğitimlerinde kullanılan bilimsel dayanaklı uygulamaları gündeme getirmiştir. Otizm spektrum bozukluğu olan çocukların eğitiminde kullanılan bilimsel dayanaklı uygulamalardan birisi temel tepki öğretimidir. Bu çalışmanın amacı; temel tepki öğretimini tanımlamak, genel özelliklerini açıklamak ve temel tepki öğretimi kullanılarak gerçekleştirilecek bir öğretim oturumunun nasıl planlanacağı hakkında bilgi vermektir.en_US
dc.description.abstractIn recent years, the increasing of number of children diagnosed with autism spectrum disorder has led to the diversity in interventions for children with autism spectrum disorder. This diversity of interventions has brought forward evidence-based interventions, which is used in the education of children with autism spectrum disorder. Pivotal response teaching is one of the evidence-based interventions, which is used in the education of children with autism spectrum disorder. The purpose of this current study is to depict the pivotal response teaching, explain the general characteristics of pivotal response teaching, and provide information about how to plan a training session, which is carried out using pivotal response teaching.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Universitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessen_US
dc.subjectAutism Spectrum Disorderen_US
dc.subjectEvidence-Based Interventionsen_US
dc.subjectPivotal Response Teachingen_US
dc.titlePivotal response teaching for children with autism spectrum disorders: An overviewen_US
dc.title.alternativeOtizm spektrum bozuklugu olan çocuklar için temel tepki ögretimi: Genel bir bakışen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalInternational Journal of Early Childhood Special Educationen_US
dc.contributor.departmentAnadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümüen_US
dc.identifier.volume6en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.identifier.startpage221en_US
dc.identifier.endpage246en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US]


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster