Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAydoğu, Cihan
dc.date.accessioned2019-10-19T21:03:04Z
dc.date.available2019-10-19T21:03:04Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://www.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/TVRNNE1EQTBOQT09
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/15417
dc.description.abstractYabancı dil eğitimi/öğretimi alanında günümüze kadar yapılan çalışmalar bizleri, birer öğretici olarak, öğrenmeyi öğretme süreci hakkında düşünmeye sevk etmektedir. Böyle bir yaklaşım, dilsel aktivitelerin önemli ölçüde etkili olduğu, öğrenme motivasyonu sorununu beraberinde getirmektedir. Bu çalışmada, öğrenenlerin motivasyonlarını etkileyen en önemli etmenlerden biri olan ve Fransızca yabancı dil sınıflarında yapılan dilsel aktivitelerin öğrenenlerin motivasyonlarını artırmada ne derece etkili olduklarını ölçmek amaçlanmaktadır. Veriler bir ölçek aracılığıyla elde edilmiş ve sonrasında çözümlenmiştir.en_US
dc.description.abstractDans le domaine de l'enseignement/apprentissage des langues etrangeres, les travaux menes jusqu'a present nous incitent â reflechir, en tant qu'enseignant, sur le processus d'apprendre â apprendre. Une telle approche entraine egalement la question de la motivation â apprendre sur laquelle les activites langagieres ont une influence non negligeable. Ainsi, dans cette recherche, nötre objectif est de mesurer â quel point les activites langagieres, l'un des facteurs primordiaux qui jouent un role important sur la dynamique motivationnelle des apprenants, faites dans une classe de français langue etrangere remplissent les conditions qui leur sont assignees pour qu'elles puissent creer la motivation. Les donnees sont collectees â l'aide d'un questionnaire et analysees par suite.en_US
dc.language.isofreen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEğitimen_US
dc.subjectEğitim Araştırmalarıen_US
dc.titleLes activites utilisees dans l'enseignement de la langue française motivent-elles les etudiants ou non?en_US
dc.title.alternativeFransızca dil öğretiminde kullanılan aktiviteler öğrencilerin motivasyonlarını etkiler mi?en_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalUludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisien_US
dc.contributor.departmentAnadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümüen_US
dc.identifier.volume25en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.identifier.startpage279en_US
dc.identifier.endpage289en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US]


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster