Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorGrisham-Brown, Jennifer
dc.contributor.authorDeğirmenci, Hatice Deniz
dc.contributor.authorSnyder, Donna
dc.contributor.authorLuiselli, Tracy Evans
dc.date.accessioned2019-10-19T21:03:12Z
dc.date.available2019-10-19T21:03:12Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.issn0040-0599
dc.identifier.issn2163-5684
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.1177/0040059918763123
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/15476
dc.descriptionWOS: 000432130500001en_US
dc.description.abstracten_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherSage Publications Incen_US
dc.relation.isversionof10.1177/0040059918763123en_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessen_US
dc.titleImproving Practices for Learners with Deaf-Blindness: A Consultation and Coaching Modelen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalTeaching Exceptional Childrenen_US
dc.contributor.departmentAnadolu Üniversitesi, Engelliler Araştırma Enstitüsüen_US
dc.identifier.volume50en_US
dc.identifier.issue5en_US
dc.identifier.startpage263en_US
dc.identifier.endpage271en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US]
dc.contributor.institutionauthorDeğirmenci, Hatice Deniz


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster