Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Türkiye'de SMS reklamları: Tüketici tutumlarını etkileyen faktörler
(2009)
Mobile telefonların kullanımdaki hızlı artış hem pazarlamacılar hem de reklamcılar için yeni bir taşıma platformu yaratmıştır. Mobil cihazların popülerliği arttıkça, Kısa Mesaj Servisleri (SMS) potansiyel tüketicilere ...
New rules of business conduct: An investigation about sustainability issues in the chemical
(2009)
Şirket sürdürülebilirliği yeni ve gelişen bir yönetim paradigmasıdır. Bu paradigma işletme yönetiminde yeni bir bilince ve iş görmenin yeni kurallarına vurgu yapmaktadır. Şirket sürdürülebilirliği, işletme faaliyetlerinde ...
Teaching Typically Developing Children to Help Their Peers with Various Special Needs via Simulation Activities
(2006)
Bu çalışmanın amacı, normal gelişim gösteren çocuklara özel gereksinimli akranlarına yardım etme becerilerinin öğretilmesinde simulasyon yönteminin etkililiğini sınamaktır. Dokuz yaşında ikişer öğrenciden oluşan üç grup ...
Removal of butylated hydroxyanisole with enzyme based polymerization using organo-clays
(2008)
3,5-di-tert-butyl-4-hydroxytoluene (BHT) and 2-tert-butyl-4-methoxyphenol (BHA) are used as antioxidants in food. However, considerable concern has arisen from experiments showing that BHA and BHT are potent enhancers of ...