Kurum Yazarı "Ağlargöz, Feyza" Anadolu Üniversitesi Yayınları İçin Listeleme
-
Teknolojiye hazır olma ile teknolojiye dayalı bankacılık ürünleri ve hizmetleri kullanım niyeti arasındaki ilişki: Afganistan’da bir araştırma
Anadolu Üniversitesi; 0000-0002-3350-7268; 0000-0002-9314-418X; Ağlargöz, Feyza; Zakiri, Abdul Moneir (Anadolu Üniversitesi, 2021)Bu çalışmanın amacı, Afganistan’daki banka müşterilerinin ve potansiyel müşterilerin teknolojiye dayalı bankacılık ürün ve hizmetleri için hazır olma durumlarını ölçmek ve teknolojiye hazır olma ile teknolojiye dayalı ... -
Turkish versus English? İngilizce marka adlarının tüketici tutumları ve satın alma niyeti üzerine etkisi
Anadolu Üniversitesi; 0000-0002-0031-7708; 0000-0002-3338-0308; 0000-0002-3350-7268; Öztürk, Sevgi Ayşe; Özata, F. Zeynep; Ağlargöz, Feyza (Anadolu Üniversitesi, 2017)Marka ismi her gün farklı kaynaklardan gelen ürün bilgileriyle karşı karşıya kalan tüketicilerin daha görmeden ürünle ilgili algılamalarını etkiler. Bu yüzden, bir işletmenin alacağı en önemli pazarlama kararlarından ...