Browsing Anadolu Üniversitesi Yayınları by Subject "E-Commerce"
Now showing items 1-3 of 3
-
The effect of text, image and video-based product review presentation formats on online purchasing intention
(Anadolu Üniversitesi, 2022)This study aims to analyze the effect of product reviews shared by consumers in text-, image- and video-based formats on e-commerce websites on online purchasing intention. To this end, selected scale items were adapted ... -
Factors affecting e-commerce transaction volume based on a multiple regression model (Case of Turkey)
(Anadolu Üniversitesi, 2023)The widespread use of the internet in the 21st century, thanks to the developments in information technologies, has affected not only daily life but also economic activities. With the spread of the internet, business owners ... -
Seyahat Acentalarının İş Süreçlerinde İnternetin Önemi (TURSAB - B.Y.K. Üyeleri Algılamaları Üzerine Bir Araştırma)
(Anadolu Üniversitesi, 2007)İnternet, seyahat sektörü için iş yapış tarzındaki değişimin bir temsilcisi olarak büyük öneme sahiptir. Araştırmanın amacı, Türkiye’deki seyahat acentalarının iş süreçlerinde İnternetin önemi, fayda fonksiyonları ile ...