Gelişmiş Arama

Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2

    • Açık ve uzaktan öğrenmede oyunlaştırma unsurları içeren oyun kullanımı: Soruküp uygulaması örneği 

      Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi; 0000-0002-4211-1396; Büyük, Köksal; Uğur, Serap; Saykılı, Abdullah; Şahin, Veysel (Anadolu Üniversitesi, 2018)
      Eğitim amaçlı olarak geliştirilerek kullanılan eğitsel bilgisayar oyunları, motivasyona katkıları ve öğrenmeyi pekiştirici yönleriyle yetişkin eğitiminde kullanılabilecek ders malzemeleri olarak düşünülerek işe koşulmaya ...
    • Bir sanat formu olarak dijital oyun 

      Sayılgan, Özge (Anadolu Üniversitesi, 2019)
      Etkileşimli medyanın kültür endüstrisine eklemlenmiş bir biçimi olarak gelişen ve gündelik yaşamda eğlence kültürüyle ilişkisi içinde yaygınlaşan dijital oyunların sanat alanı içinde düşünülmesi kuramsal düzeyde farklı ...