Yazar "Yılmaz, Hakan" için Turizm Fakültesi listeleme
-
Eskişehir'in Biricik Destinasyon önerisi: Endüstriyel miras
Yılmaz, Hakan (2014)Bu çalışma reklamcılık tarihinin en önemli stratejilerinden biri olan Biricik Satış Önerisi (Unique Sales Proposition-USP) kavramının Biricik Destinasyon Önerisine (Unique Destination Proposition-UDP) dönüşümünü Eskişehir ... -
An Introduction to Consumer Metamorphosis in the Digital Age
Coşkun, İnci Oya; Yılmaz, Hakan (Springer-Verlag Singapore Pte LTD, 2016)The role and characteristics of the consumer has evolved through a series of economic, social and technological developments. The power to control the market has passed from the producer to the consumer. As Karl Marx ... -
Köroğlu Turizminin Oluşturulmasında Filmlerin Rolü
Yılmaz, Hakan (2015)Bu çalışmanın amacı Bolu'da Köroğlu Destanı'na dayalı turizm potansiyelini güçlendirme sürecinde filmlerin rolüne ve önemine vurgu yapmaktır. Filmler iletiler gönderebilmekte, tarihsel gerçekleri düzeltebilmekte, izleyicilere ... -
Mobile Communication and Applications in Tourism
Yılmaz, Hakan; Olgac, Serkan (Springer-Verlag Singapore Pte LTD, 2016)Mobile communication has increasingly become a part of daily life. Tourism industry, as all other industries, has been affected by the advances in mobile communication. Because almost all definitions of tourism are based ... -
New Toy of Marketing Communication in Tourism: Gamification
Yılmaz, Hakan; Coşkun, İnci Oya (Springer-Verlag Singapore Pte LTD, 2016)Digital technologies have become completely indispensable in our daily lives; therefore, there is an urge for demand on new technologies and services based on these technologies. The change in marketing trends is mainly ... -
Renklerin Çorbaların Tat Algısı Üzerindeki Etkilerini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
Yılmaz, Hakan; Erden, Gamze (2017)Renklerin tarihin ilk zamanlarından beri, farklı kültürlerde farklı sembolik değerler ve anlamlar içerdiği görülmektedir. Yemeğin görünüşü, özellikle de rengi, tüketicinin güvenliği ve tatmadan önce lezzet tahmini açısından ... -
Televizyonda Yayınlanan Gastronomi Konulu Gezi Programlarının Davranışsal Tatma Niyetine Etkisi
Yılmaz, Hakan; Şenel, Pınar (2017)21. yüzyılda kitle iletişim, ana işlevleri olan haber ve bilgi verme dışında kültürel tanıtma, eğitme, sosyalleştirme, motive etme gibi farklı işlevler de kazanmıştır. Televizyon, bu işlevleri programlar aracılığıyla sunan ... -
Yazılı medyada veganlığın ve vejetaryenliğin sunumu
Anadolu Üniversitesi, İletişim Bilimleri Fakültesi; 0000-0002-1085-7281; 0000-0001-9971-131X; 0000-0002-8512-2757; Çakıcı, Hasan Hüseyin; Kutlu, Tezcan Özkan; Yılmaz, Hakan (2020)nsanoğlunun doğup büyüdüğü coğrafya, içinde bulunduğu kültürel ortam, ailesi, yakın çevresi, mesleği vb. birçok faktör sahip olduğu yaşam biçimini etkilemektedir. Söz konusu yaşam biçimi içerisinde de beslenme alışkanlıkları ...