Yayın tarihi için Turizm Fakültesi listeleme
Toplam kayıt 96, listelenen: 1-20
-
Emotional labour in tourism industry: perceptions of Eskisehir City Hotels' employees
(GBRJ, 10/09/2019)There is an intense interaction between employees and consumers in tourism, which is predominantly a subject of service industries. Accordingly, attitudes and behaviours of tourism employees when serving consumers are more ... -
Free serum proline and hydroxyproline determination by 14C tracing in acute viral hepatitis and its clinical significance
(1979)[No abstract available] -
Turizm pazarlaması alanının bibliyometrik profili (2000- 2010) ve bir atıf analizi çalışması
(2012)Belirli bir alandaki çalışmaların özelliklerini niceliksel analizlerle inceleyen bir araştırma yöntemi olan bibliyometrinin turizm alanındaki kullanımı giderek daha fazla kabul görmektedir. Literatürde turizm pazarlaması ... -
Eskişehir’in çekici faktörlerinin günübirlik ziyaretçilerin bakış açılarıyla değerlendirilmesi
(2012)Bu çalışma, Eskişehir’in çekici faktörlerinin, ilin bir turistik destinasyon olarak tercih edilmesindeki etkilerinin belirlenmesi amacıyla gerçekleştirilmiştir. Eskişehir’e gelen 235 günübirlik ziyaretçi üzerinde yürütülen ... -
Travel Review Websites as Information Resources Perceived by Consumers
(Routledge, 2013)When it comes to tourism, consumer-oriented marketing lies parallel to other businesses. Apart from the old-fashioned and sometimes manipulative methods, such as travel agents' suggestions, the new savvy tourists opt to ... -
Kent merkezinde faaliyet gösteren beş yıldızlı otel işletmelerinde araçsal ve sembolik özelliklerin örgütsel çekiciliğe etkisi
(2013)Yetenekli çalışanlara sahip olma konusunda işletmeler arasında yaşanan rekabet ve işgücünün değişen profili, nitelikli işgücünü bulmak ve elinde tutmak isteyen günümüz işletmelerini mevcut ve potansiyel çalışanları açısından ... -
Bilgi Teknolojilerinin Gelişimi, Seyahat İşletmeleri ve Küresel Dağıtım Sistemi Örneği
(2013)Bilgi teknolojileri ve küreselleşmenin beraberinde getirdiği değişimlerden seyahat işletmeleri de etkilenmektedir. Bilgi teknolojileri, işletmelerin rekabet üstünlüğü elde etmelerine yardımcı olmaktadır. 1980'li yıllarda ... -
Satış Elemanının Dinleme Davranışının Satış Elemanına Duyulan Güven Üzerindeki Etkisi: Emlakçılık Sektörü Üzerine Bir Araştırma
(2013)Bu çalışmanın amacı satış elemanının dinleme davranışının satış elemanına güven üzerindeki etkisini ortaya koymaktır. İki bölümden oluşan araştırmanın ilk bölümünde konuya ilişkin literatür hakkında bilgi verilmiş ve ... -
Seyahat işletmelerinde bilgi teknolojilerinin rolü ve küresel dağıtım sistemlerine bir örnek: Amadeus
(2013)Bilgi teknolojileri ve küreselle ş menin beraberinde getirdiği de ğiş imlerden seyahat iş letmeleri de etkilenmektedir. Bilgi teknolojileri, iş letmelerin rekabet üstünlü ğü elde etmelerine yardımc ... -
Sosyal ağ analizi ile turizm alanında yazılmış doktora tezlerinin araştırma konularının incelenmesi
(2013)Doktora tez çalışmaları bir alanın akademik anlamda ilerlemesinde önemli bir araç olarak görülmektedir. Turizm ala nında yazılmış doktora tezlerinin incelenmesi, turizmde akademik alanın hangi ölçüde geliştiğinin ve hangi ... -
The Influence of Problems Faced During Internships on Interns' Views of Their Profession and Their Intention to Work in the Tourism Industry
(Anı Yayıncılık, 2013)Problem Statement: The problem of this research is identifying the difficulties that undergraduate students experience during their internships and assessing their future intention to work in the tourism industry. Purpose ... -
Evaluation of world countries in terms of tourism indicators through multivariate analysis method
(2014)Ülkelerin turizm göstergeleri bakımından karşılaştırılmasına yönelik yapılan çalışmalarda genellikle ülkelerin nüfus ve ekonomik büyüklüğü gibi önemli bir faktör göz ardı edilerek tek değişkene göre değerlendirme yapılmakta ... -
Birinci Sınıf Restoranların Kurumsallaşma Durumu Üzerine Bir Araştırma:Türkiye Örneği
(2014)Çalışmanın amacı; Türkiye'de faaliyet gösteren birinci sınıf restoranların özellikleri ile kurumsallaşma boyutları arasındaki ilişkiyi ortaya koymaktır. Bu amaçla öncelikle kurumsallaşma ile ilgili alan yazın taranmış ve ... -
Deneyimsel bir hizmet uzantısı olarak okunabilirlik: Seminerlerin okunabilirlik boyutlarının belirlenmesine yönelik bir çalışma
(2014)Çalışmanın temel amacı iş amaçlı etkinliklerden biri olan seminerlerin okunabilirlik boyutlarının belirlenmesidir. Genel anlamda fiziksel mekânların okunabilirlik algısının incelendiği araştırmalardan farklı olarak; bu ... -
Eskişehir'in Biricik Destinasyon önerisi: Endüstriyel miras
(2014)Bu çalışma reklamcılık tarihinin en önemli stratejilerinden biri olan Biricik Satış Önerisi (Unique Sales Proposition-USP) kavramının Biricik Destinasyon Önerisine (Unique Destination Proposition-UDP) dönüşümünü Eskişehir ... -
Turizmin sosyo-kültürel boyutta ortaya çıkardığı etkilerin incelenmesi: Marmaris örneği
(2014)Turizmin gerçekleştiği bölgede ortaya çıkardığı sosyo-kültürel etkilerin bilinmesi, bunlardan olumlu olanlarının sürdürülebilmesi, olumsuz olanların ise en aza indirgenmesi açısından önemlidir. Bu bakış açısıyla hazırlanan ... -
Sosyal medya pazarlamasının otellerdeki kullanımının yararların yönelik yönetici algılarının belirlenmesi: Antalya örneği
(2014)Bu araştırmanın amacı , Antalya?daki dört ve beş yıldızlı otellerde ve tatil köylerinde genel müdürl ük ve departman müdürl üğü düzeyinde çalışan yöneticileri n sosyal medya pazarlamasının otel işletmelerinde kullanımının ... -
Örgütsel çekicilik bağlamında otel işletmelerini rakiplerinden ayıran özellikler
(2014)Bireylerin işyeri seçimi ile ilgili karar sürecinde örgüt- sel çekiciliğin önemli bir rolü vardır çünkü bireyler öncelikle çekici buldukları işletmelere başvurmayı dü- şünürler. İşletmelerin örgütsel çekiciliği ise, ... -
XVII. Akdeniz Oyunları Seyircilerinin Güdüleri ve Algıladıkları Faydalar Üzerine Bir Çalışma
(2014)Spor turizmi tüm dünyada oldukça büyük bir pazar oluşturmaktadır ve önemli bir kaynak olarak ele alınmaktadır. Bu anlamda spor seyircilerinin güdülerinin bilinmesi hem spor yöneticileri hem de o spora ilişkin ürün ve hizmet ...