Konu "İktisat" için Turizm Fakültesi listeleme
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
-
Evaluation of world countries in terms of tourism indicators through multivariate analysis method
(2014)Ülkelerin turizm göstergeleri bakımından karşılaştırılmasına yönelik yapılan çalışmalarda genellikle ülkelerin nüfus ve ekonomik büyüklüğü gibi önemli bir faktör göz ardı edilerek tek değişkene göre değerlendirme yapılmakta ... -
Kent merkezinde faaliyet gösteren beş yıldızlı otel işletmelerinde araçsal ve sembolik özelliklerin örgütsel çekiciliğe etkisi
(2013)Yetenekli çalışanlara sahip olma konusunda işletmeler arasında yaşanan rekabet ve işgücünün değişen profili, nitelikli işgücünü bulmak ve elinde tutmak isteyen günümüz işletmelerini mevcut ve potansiyel çalışanları açısından ... -
Satış Elemanının Dinleme Davranışının Satış Elemanına Duyulan Güven Üzerindeki Etkisi: Emlakçılık Sektörü Üzerine Bir Araştırma
(2013)Bu çalışmanın amacı satış elemanının dinleme davranışının satış elemanına güven üzerindeki etkisini ortaya koymaktır. İki bölümden oluşan araştırmanın ilk bölümünde konuya ilişkin literatür hakkında bilgi verilmiş ve ... -
Sosyal medya pazarlamasının otellerdeki kullanımının yararların yönelik yönetici algılarının belirlenmesi: Antalya örneği
(2014)Bu araştırmanın amacı , Antalya?daki dört ve beş yıldızlı otellerde ve tatil köylerinde genel müdürl ük ve departman müdürl üğü düzeyinde çalışan yöneticileri n sosyal medya pazarlamasının otel işletmelerinde kullanımının ... -
Sosyal Medyadaki Restoran Tüketici Yorumlarının Değerlendirilmesi: Foursquare Örneği
(2017)Sosyal medya her alanda olduğu gibi yeme-içme alanına yönelik olarak da aktif olarak kullanılmaktadır. İnternetin gelişimi ile birlikte tüketiciler yorumlarını işletmelere ulaştırma sürecinin ötesine giderek tüketiciden ... -
Şehir Otellerinde Satın Alma İşlevi: Eskişehir'deki Otel İşletmeleri Üzerine Bir Araştırma
(2016)İşletmeler niteliği ne olursa olsun faaliyette bulunmak ve varlıklarını sürdürebilmek için mutlaka bir satın alma yeteneğine (yeterliliğine) gerek duyarlar. Bu, tüm sektörler ve koşullar altında geçerli olan bir durumdur. ...