Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
Vygotsky's Sociocultural Theory and Dynamic Assessment in Language Learning
(2008)
Vygotsky’nin sosyokültürel teorisini ölçme ve değerlendirme alanına uygulayan ‘dinamik ölçme’ yabancı dil öğretimi yapılan sınıflardaki ölçme ve değerlendirme faaliyetlerine yeni bir soluk getirebilecek kapasitededir. ...
Reflectivity Through the Analysis of Teacher Talk: the Case of Pre-Service English Language Teachers
(2016)
Yansıtıcı uygulamalar, öz-değerlendirmeyi destekleyerek dil öğretmenlerinin yansıtıcı ve eleştirel düşünme seviyesini arttırması açısından önemli bulunmaktadır. Sınıf etkileşimi analizi, öğretmen yansıtmasını geliştirmenin ...
Seperate and Simultaneous Cumulative Effects of Content and Formal Chemata on Turkish EFL Learners' Reading
(2007)
Kapsamlı ve genel kabul görmüş bir okuma-anlama teorisi bulunmaması sebebiyle birçok araştırmacı, okuma sürecini, sürecin oluşturanlarını inceleyerek anlamaya çalışmaktadır. Süreci oluşturan unsurlardan iki tanesi içeriğe ...
Weste Wat Jemeint Is?" the Role of Spoken German in Turkey in the Language Education At University
(2017)
Bu çalışmada Alman diline has konuşma dili özellikleri ve bireysel ifade ediş biçimleri üzerinde durulmaktadır ve yabancı dil öğretiminde bu tür özelliklerin destekleyici işlevi olduğundan yola çıkılmaktadır. Başka bir ...
What About Gender Based Pseudonyms in Blogs?
(2008)
Yüz yüze iletişimde cinsiyet farklılıkları işitsel ve görsel ipuçları ile hemen ortaya çıkar. İnternet ortamında, bloglarda bu ipuçları söz konusu değildir; iletişim sadece yazılı olarak sağlanır. Kişisel günlük tutma ve ...
LA BANDE DESSINEE: UN EXEMPLE D'EXPLOITATION EN CLASSE DE FLE Comic Books: An Example of Application in French Language Classes
(2015)
Özgün materyal kullanımının olumlu ve olumsuz yönleri artık tartışma konusu olmaktan çıkmıştır. Birçok eğitimci özgün materyalleri yabancı dil sınıflarına uyarlama ve kullanma konusunda hemfikirdirler. Zira bu materyaller ...