Ara
Toplam kayıt 47, listelenen: 1-10
The Importance of Case Study Research in Educational Settings
(Anı Publishing, 2017)
Case study is a research method which is used to answer how and why questions regarding an issue to be investigated, with no researcher control over variables and when the case is current. There are many factors that affect ...
Cart and chaid analyses of some variables that predict internet addiction
(2013)
The aims of the current study centered on investigating some of the variables that predicted internet addiction in adolescents with the help of decision tree techniques and comparing and contrasting the differences in ...
İletişimci biçimleri ölçeğinin Türkçeye çevirisi, uyarlanması, geçerlik ve güvenirliğinin sağlanması
(2011)
Bu araştırma Robert W. Norton (1978, 1983) tarafından geliştirilen İletişimci Biçimleri Ölçeğinin Türkçeye uyarlanması, ölçeğin faktör yapılarının ve psikometrik özelliklerinin sınanması amacıyla yapılmıştır. İletişimci ...
Bilgisayar Kaygısı: Öğretmen Adayları Üzerinde Çok Yönlü Bir İnceleme
(2003)
Bu çalışmada, öğretmen adaylarının bilgisayara yönelik kaygı durumları çeşitli değişkenler açısından incelenmiştir. Araştırma, Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesinde 1999-2000 öğretim yılında tüm bölüm ve sınıflarda ...
Öğretmenlerin Dijital Veri Güvenliği Farkındalığı
(2016)
Geçmişte çoğunlukla basılı materyallerle çalışan öğretmenler, günümüzde bilgi ve iletişim teknolojileri yardımıyla bilgiyi dijital ortamlarda üretmekte ve saklamaktadır. Eğitim öğretim etkinliklerinde teknolojiyi sıklıkla ...
İlköğretim Branş Öğretmenlerinin Web Destekli Öğretim İle İlgili Görüşlerinin İncelenmesi
(2008)
Bu araştırma, Milli Eğitim Bakanlığı'na bağlı ilköğretim okullarında görev yapmakta olan ve web destekli eğitim deneyimine sahip branş öğretmenlerinin web destekli eğitime yönelik görüşlerini kimi değişkenler açısından ...
İşitme Engelli Öğrencilerin Okuma-Yazma Eğitiminde Mobil Uygulama Kullanımı
(2016)
Okuryazarlık, toplumda işlev görebilmek için gereken temel becerilerden biridir. Ancak işitme engelli bireyler, dilin fonetik sistemine erişememeleri nedeniyle okuryazarlık gelişiminde dezavantajlı durumdadır. Bilgi ve ...
Öğretmen adaylarının Bilişim Teknolojileri dersi öğretim programına ilişkin görüşlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
(2011)
Bu çalışmanın amacı, Bilişim Teknolojisi öğretmen adaylarının Bilişim Teknolojileri Öğretim Programının uygunluğuna ilişkin görüşlerinin program öğeleri temel alınarak çeşitli değişkenler açısından incelenmesidir. Bu amaç ...
Yaşam boyu öğrenmeyi etkileyen faktörler
(2012)
Yaşam boyu öğrenme; bireyin yaşamı boyunca bilgisini, becerilerini, yeterliklerini bireysel, sosyal ya da mesleki olarak geliştirmeyi amaçlayan tüm etkinlikler olarak tanımlanmıştır. Yaşam boyu öğrenme kapsamında örgün ...
Teknolojiyi Kullanmak ve Teknogerçekçi Olabilmek
(2004)
Ürün, süreç, bilgi, amaç ve anlam boyutlarına sahip olan teknoloji, yaşamımızın her boyutunda yer alarak bizlere heyecan verici değişiklikler ve kolaylıklar sunmasının yanı sıra, yeni gerilim ve tehlikeleri de beraberinde ...