Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Analysis of Advertisement within a Dramatic Framework: A TV Commercial in Terms Absurd Dramaturgy
(İstanbul University, 2018)
This study was carried out with the thought that, as an interdisciplinary field, advertising is closely related to art as well as to various branches of science. The research is grounded on Stern's (1990) study of advertising ...
60 Yaş üstü sosyal medya kullanıcılarının kullanıcı arayüzü deneyimlerinin incelenmesine yönelik bir araştırma çalışması
(Anadolu Üniversitesi, 2018)
İnternet teknolojilerinin gündelik hayatın vazgeçilmez bir parçası haline gelmesi, farklı özelliklerdeki kullanıcıların ihtiyaçlarına yönelik arayüz tasarım alternatiflerini gündeme getirmiştir. Her yaş grubundan insanın ...
An evaluation of source effects in consumer generated ads
(University Navarra, Serv Publicaciones, 2018)
The continuous advancement in information and communication technologies transforms the media and its audiences. The new media environment has provided the audiences with a great control power over the media consumption ...