Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
İletişim fakültesi öğrencilerinin haber alma alışkınlıkları: Anadolu Üniversitesi iletişim bilimleri fakültesi örneği
(2009)
İletişim fakültelerinde eğitim gören öğrencilerin haber alma alışkanlıklarının belirlenmesine yönelik olarak yapılacak diğer araştırmaların bir basamağı niteliğindeki bu çalışma, Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri ...
İşletmelerin Facebook Sayfalarında Kullandıkları Kurumsal İletişim Stratejileri ve Tüketicilerin Bu Sayfaları Takip Etme Güdüleri
(2018)
Günümüzde, hedef kitleleri tarafından her zaman ulaşılabilir olmak isteyen ve kendi kurum kültürlerini hedef kitlelerine doğrudan anlatmayı önemseyen işletmeler Facebook’ta işletme sayfaları açarak daha görünür olmaya ...