Yayıncı "Anadolu Üniversitesi -Eğitim Bilimleri Enstitüsü" Doktora için listeleme
Toplam kayıt 7, listelenen: 1-7
-
Algoritmik düşünme becerilerinin kazandırılmasına yönelik dokunulabilir bir kullanıcı arayüzü geliştirilmesi /
(Anadolu Üniversitesi -Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2021)Bu araştırmada amaç, ortaokul 5. Sınıf öğrencilerinin algoritmik düşünme becerilerinin geliştirilmesinde dokunulabilir kullanıcı arayüzüne sahip olan "Dokunulabilir, Değiştirilebilir ve Düzenlenebilir Algoritmik Düşünme ... -
Çoklu ortamla değerlendirme materyalinde duygusal tasarımın işe koşulmasının bilişsel yüke ve motivasyona etkileri
(Anadolu Üniversitesi -Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020)Çoklu ortamla öğrenmeye ilişkin tasarım ilkeleri incelendiğinde öğrenenlerin motivasyonlarına ilişkin ilkeler bulunsa da bilişsel yük oluşturabileceği için motivasyon öğeleri ihmal edilmektedir. Oysa öğrenenlerin, bilişsel ... -
Çoklu ortamla öğrenmede durumsal ilginin akademik başarı, transfer ve bilişsel yüke etkisi
(Anadolu Üniversitesi -Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2021)Bu araştırmanın amacı, farklı durumsal ilgi yaklaşımları doğrultusunda sunulan durumsal ilgi bileşenlerinin, çoklu ortamla öğrenme ortamında, durumsal ilgi, başarı, transfer ve bilişsel yüke etkisinin incelenmesidir. Bu ... -
Digital literacy : raising prospective teachers' awareness of the fake news spreading through the social media
(Anadolu Üniversitesi -Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2021)Tez kapsamında yürütülen araştırmada, öğretmen adaylara, eşzamansız olarak sunulan öğretim yoluyla, medya okuryazarlığı müdahalesi çerçevesinde dijital okuryazarlık becerilerini geliştirmeyi amaçlamıştır. Çalışmanın odak ... -
Eczacılık eğitiminde sanal gerçeklik ortamlarının tasarımı ve geliştirilmesi
(Anadolu Üniversitesi -Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2021)Eczacılık Eğitiminde Sanal Gerçeklik (ESGE) araştırmasının temel amacı; Klinik Eczacılık dersi uygulamalarına yönelik geliştirilecek bir sanal gerçeklik ortamının özelliklerinin öğretim teknolojileri bakış açısıyla ... -
Öğretmen adaylarının bilişim teknolojileri kullanım niyetlerinde duyguların ve temel psikolojik ihtiyaçların rolü : teknolojinin kabulüne motivasyonel bir yaklaşım
(Anadolu Üniversitesi -Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2021)Bu çalışmanın amacı, öğretmen adaylarının teknoloji kabul durumlarına etki eden değişkenlerin motivasyonel bir yaklaşımla, temel psikolojik ihtiyaçlar ve duygu durumları bağlamında incelenmesi, değişkenler arası olası ... -
Öğretmenlerin problem çözme becerileri ile teknostres düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
(Anadolu Üniversitesi -Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2022)Bu araştırmada, öğretmenlerin problem çözme becerileri ile teknostres düzeyleri arasındaki ilişkinin değerlendirilmesi amaçlanmaktadır. Araştırmanın örneklemine 81 ilden katılım sağlanmış olup, katılımcı grubunu 3143 ...