Yazar "Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü" için Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi listeleme
-
11. sınıf öğrencilerinin fonksiyon kavramı kapsamında problem çözme sürecindeki düşünme yollarının incelenmesi
Kabael, Tangül; Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü; Toprak, Onur (Tez (doktora) - Anadolu Üniversitesi, 2019)Problem çözme, okul matematiğinin merkezinde yer alan en temel becerilerden biri olmanın yanı sıra matematik eğitimi alanyazının en çok odaklanılan çalışma alanlarından biridir. Problemin tanımı gereği, bir problemin ... -
Açık öğretim lisesi ve anadolu lisesi matematik ders kitaplarının denklemler ve eşitsizlikler konusu bağlamında prakseolojik yaklaşımla incelenmesi
Özdemir Erdoğan, Emel; Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü; Demirtaş, Abdullah (Anadolu Üniversitesi -Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2021)Milli Eğitim Bakanlığının 2019-2020 eğitim öğretim yılı verilerine göre genel ortaöğretim öğrenci sayısının %63'ü kadar Açık Öğretim Lisesi öğrencisi bulunmaktadır. 12 yıllık zorunlu eğitimin hayata geçirilmesiyle birlikte ... -
Ortaokul öğrencilerinin ebeveynlerinin kesirler konusundaki destek yaklaşımlarının incelenmesi
Erdoğan, Abdülkadir; Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü; Yemenli, Esra (Anadolu Üniversitesi, 2021)Bu araştırmada 5. ve 6. sınıf düzeyindeki öğrencilerin kesir ödevlerinde ebeveynlerinin yardım etme yaklaşımları öğretim desteği bağlamında incelenerek ebeveyn desteğinin içeriğini belirlemek amaçlanmıştır. Araştırmada ... -
Web tabanlı portalda tahmini öğrenme yol haritalarına dayalı profesyonel gelişim programı : matematik öğretmenlerinin pedagojik kavramlarındaki gelişimleri
Yavuzsoy Köse, Nilüfer; Anadolu Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü; Yıldırım, Duygu (2020)Cebir öğrenme alanı öğrencilerin en zorlandıkları alanlardan biri olmakla birlikte öğretmenlerin de öğretim sürecinde sorun yaşadıkları bir alandır. Bu araştırmada, iki ortaokul matematik öğretmeninin cebir öğrenme alanına ...