Ara
Toplam kayıt 22, listelenen: 1-10
Reduire/vaincre l'anxiete langagiere en production orale avec les jeux de roles : une experience avec des etudiants de FLE de l'universite Anadolu
(Anadolu Üniversitesi, 2015)
Bu çalışmanın çıkış noktası, Fransızca yabancı dil öğrencilerinin konuşma dersinde yaşadıkları dil kaygısıdır. Bu çalışma Fransızca yabancı dil öğrencilerinin kaygı düzeyini ve nedenlerini belirlemeyi ve var olan bu kaygıyı ...
Enseignement de la civilisation dans la classe de fle : Interculturalisme, comparativisme, competence culturelle
(Anadolu Üniversitesi, 1992)
Günümüze kadar yabancı dil öğretiminde çeşitli yöntemlerin ortaya çıktığı görülmüştür. 1970'lere kadar Dilbigisi-Çeviri (grammaire-traduction) düzvarım (direct), kulak dil alışkanlığı (audio-orale) yöntemlerinden, daha ...
L'enseignement de la grammaire dans la classe F.L.E
(Anadolu Üniversitesi, 1992)
Bu araştırmanın amacı, iletişimsel yaklaşımın hangi ölçülerde daha etkili olduğunu gözlemlemek için, dilbilgisi öğretiminde kullanılan iki farklı yaklaşımın karşılaştırılmasıdır. Veriler, Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi ...
L'enseignement de la traduction dans la classe de fle
(Anadolu Üniversitesi, 1999)
Günümüzde, yabancı dil öğretiminde öncelikle hedeflenen, öğrencilerin dili gerçek işleviyle edinmelerini, dolayısıyla da iletişim edincini kazanmalarını sağlamaktır. Buna bağlı olarak, yabancı dil öğretiminde araç olarak ...
Communication interculturelle dans l'enseignement de langue etrangere : analyse des opinions des enseignants a travers les exemples de la France et de la Turquie
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Günümüzde gelişen iletişim teknolojileri ve küreselleşmenin etkisiyle ülkeler arası sınırlar git gide yok olmaktadır. Bu durum uluslararası platformda kültürler arası iletişimi bir ihtiyaç haline getirmektedir. Kendi ...
Une etude de cas qualitative sur l'utilisation des consignes scolaires dans une classe de Fle
(Anadolu Üniversitesi, 2016)
Hayatımızın her alanında var olan yönergeler, eğitim hayatında da önemli bir yere sahiptir. Gerek sınıf içi etkileşimde, gerekse değerlendirme sürecinde, yönerge öğrenme durumunu yönlendiren önemli bir araçtır. Bu çalışma ...
La description des procédés explicatifs de l'enseignant dans l'enseignement des pronoms compléments
(Anadolu Üniversitesi, 2001)
Bu çalışma betimsel yönteme göre desenlenmiştir ve öğretmenin dilbilgisi dersinde açıklama tekniklerini hangi sıklıkta kullandığını ve dersin bölümlerine göre dağılımını ortaya koymayı amaçlamıştır. Veriler Anadolu ...
L'utilisation de l'apprentissage coopératif dans la classe de fle
(Anadolu Üniversitesi, 2010)
Çağdaş eğitim anlayışı, yabancı dil sınıflarındaki öğretmeni, öğrenmeyi en üst düzeyde gerçekleştirecek öğretim yöntemini seçme ve uygulama sorumluluğu ile karşı karşıya bırakmıştır. Yabancı dil derslerinde öğrencilerin ...
La Classe inversée dans les pratiques de l'enseignement du FLE
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Yabancı dil öğrencilerinin dilsel ve eğitsel ihtiyaçlarını göz önünde bulundurmak ve dili otonom bir şekilde öğrenmelerini sağlamak, eylemsel yaklaşımın öncelikleri arasındadır. Buna karşın, yabancı dil derslerini, klasik ...
La creativite et l'expression ecrite dans l'enseignement du Français langue etrangere
(Anadolu Üniversitesi, 2000)
Bir yabancı dil bilmenin gerekliliği günümüzde artık tartışma konusu olmaktan çıkmış, yadsınamaz bir olgudur. Bu nedenle yabancı dil öğretme programlarının hazırlanması ve geliştirilmesi için öğretim yöntemlerinin yöntemlerinin ...