Yazar "Atalık, Özlem" için Makale Koleksiyonu listeleme
-
Impact of Reward Program Elements on Airlines Customers: Case of Turkish Airlines
Atalık, Özlem (2005)Müşteri bağlılığı oluşturmada bir promosyon aracı olarak kullanılan ödül programları, bir işletmeden belli bir mal ya da hizmetin sürekli biçimde satın alınmasına dayalı olarak ödüller sunmaktadır. Ödül programları, birçok ... -
Markaya Yönelik İletişim ve Marka Değeri Açısından Tüketici Tercihlerini Etkileyen Faktörlerin Havayolu Müşterileri Üzerinde İncelenmesi
Pirtini, Serdar; Atalık, Özlem; Aygün, Güray (2006)Çalışmanın amacı, markaya yönelik iletişim ve marka değeri açısından tüketici tercihlerini etkileyen faktörlerin incelenmesidir. Bu amaç doğrultusunda çalışmada öncelikle teorik bölümde literatür taramasına yer verilmiştir. ... -
Voice of Turkish customer: Importance of expectations and level of satisfaction at airport facilities
Atalık, Özlem (Canadian Center of Science and Education, 2009)Delivering high-quality service to passengers is essential for airports survival. Service quality conditions influences an airports competitive advantage by profitability. To deliver better service to passengers, airports ...