Ara
Toplam kayıt 29, listelenen: 1-10
Postmodern Klanlarda Yer Alan Turistlerin Güdüleri: Otostopraıl Türkiye Örneği
(2018)
Bu çalışmada, Interrail Türkiye Grubuna bağlı Otostoprail grubuna üye olan postmodern turistlerin güdülerinin neler olduğunun anlaşılması amaçlanmıştır. Çalışmanın temel varsayımı, Otostoprail grubunun postmodern bir klan; ...
Impact of Trust on Local Residents' Mega-Event Perceptions and Their Support
(Sage Publications Inc, 2017)
This study examines the influence of residents' trust in government and organizing committee on their impact perceptions and support for a mega-event, namely, 2014 FIFA World Cup. Findings suggest significant relationships ...
Turizm pazarlaması alanının bibliyometrik profili (2000- 2010) ve bir atıf analizi çalışması
(2012)
Belirli bir alandaki çalışmaların özelliklerini niceliksel analizlerle inceleyen bir araştırma yöntemi olan bibliyometrinin turizm alanındaki kullanımı giderek daha fazla kabul görmektedir. Literatürde turizm pazarlaması ...
Kapalı Rekreasyon Tesislerinde Kullanıcıların Akış Deneyimi
(2015)
Çalışmanın amacı, kapalı rekreasyon tesislerindeki kullanıcıların yaşadığı rekreatif deneyimlerde; yaş, cinsiyet, eğitim durumu, tecrübe, haftalık egzersiz sayısı ve aktiviteye katılma düzeyi gibi bireysel etkenlerin ve ...
Birinci Sınıf Restoranların Kurumsallaşma Durumu Üzerine Bir Araştırma:Türkiye Örneği
(2014)
Çalışmanın amacı; Türkiye'de faaliyet gösteren birinci sınıf restoranların özellikleri ile kurumsallaşma boyutları arasındaki ilişkiyi ortaya koymaktır. Bu amaçla öncelikle kurumsallaşma ile ilgili alan yazın taranmış ve ...
Deneyimsel bir hizmet uzantısı olarak okunabilirlik: Seminerlerin okunabilirlik boyutlarının belirlenmesine yönelik bir çalışma
(2014)
Çalışmanın temel amacı iş amaçlı etkinliklerden biri olan seminerlerin okunabilirlik boyutlarının belirlenmesidir. Genel anlamda fiziksel mekânların okunabilirlik algısının incelendiği araştırmalardan farklı olarak; bu ...
Sosyal Medyadaki Restoran Tüketici Yorumlarının Değerlendirilmesi: Foursquare Örneği
(2017)
Sosyal medya her alanda olduğu gibi yeme-içme alanına yönelik olarak da aktif olarak kullanılmaktadır. İnternetin gelişimi ile birlikte tüketiciler yorumlarını işletmelere ulaştırma sürecinin ötesine giderek tüketiciden ...
Stratejik İnsan Kaynakları Yönetimi Bağlamında Farklılıkların Yönetimi: Türkiye Yazını
(2016)
Farklılıkları "yönetmek" düşüncesi, her ne kadar topluluk yaşamıyla birlikte başlasa da, eşit istihdam fırsatı ve pozitif ayrımcılık programları aracılığıyla yönetim yazınında yer alışı ancak 1960'larda mümkün olmuştur. ...