Ara
Toplam kayıt 7, listelenen: 1-7
Deneyimsel bir hizmet uzantısı olarak okunabilirlik: Seminerlerin okunabilirlik boyutlarının belirlenmesine yönelik bir çalışma
(2014)
Çalışmanın temel amacı iş amaçlı etkinliklerden biri olan seminerlerin okunabilirlik boyutlarının belirlenmesidir. Genel anlamda fiziksel mekânların okunabilirlik algısının incelendiği araştırmalardan farklı olarak; bu ...
Eskişehir’in çekici faktörlerinin günübirlik ziyaretçilerin bakış açılarıyla değerlendirilmesi
(2012)
Bu çalışma, Eskişehir’in çekici faktörlerinin, ilin bir turistik destinasyon olarak tercih edilmesindeki etkilerinin
belirlenmesi amacıyla gerçekleştirilmiştir. Eskişehir’e gelen 235 günübirlik ziyaretçi üzerinde yürütülen ...
Renklerin Çorbaların Tat Algısı Üzerindeki Etkilerini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
(2017)
Renklerin tarihin ilk zamanlarından beri, farklı kültürlerde farklı sembolik değerler ve anlamlar içerdiği görülmektedir. Yemeğin görünüşü, özellikle de rengi, tüketicinin güvenliği ve tatmadan önce lezzet tahmini açısından ...
Yiyecek İçecek İşletmelerine Yerel Ürün Önerisi: Çerez Tarhana
(2017)
Sanayi devrimi ile doğru orantılı olarak küreselleşen dünya insanların beslenme alışkanlıklarında köklü değişikliklere sebep olmuştur. Bu yüzden insanlar fastfood adı verilen sağlıksız, obeziteye yol açan yiyecekler tüketmeye ...