Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Görsel iletişimde harf olarak rakamların kullanımı ve bunun okunurluğa etkisi
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
21. yüzyılda görsel iletişimin sınırlarını genişletmek ve zenginleştirmek anlamında pek çok yeni
tipografik yaklaşımda bulunulmuştur. Bu yeni tarz yaklaşımlar görsel iletişime beklenmedik perspektifer kazandırmıştır. ...
Üniversite diplomalarının tasarlanması
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Bu araştırma diplomanın tasarlanan öğelerini incelemektedir. etimolojik olarak diploma ikiye katlanmış kağıt anlamına gelir ancak diplomanın güncel değeri ve anlamı bu
fiziksel tanımlamanın çok daha ötesindedir. Diplomalar ...
Türkiye Cumhuriyeti tarihinin ilk yıllarında afişlerde imge olarak kadın: gösterge bilimsel bir analiz
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Afiş, herhangi bir ürün ya da hizmetin geniş halk kitlelerine tanıtımını sağlayan basılı üründür.
Açılış, oyun, tiyatro, sinema, gösteri ya da bir haberi duyurmayı amaçlar. Görsel-işitsel medyanın
henüz yaygın olmadığı ...