Ara
Toplam kayıt 37, listelenen: 1-10
An investigation on the exit criteria of English language preparatory programs of Turkish universities : a Delphi method analysis
(Anadolu Üniversitesi, 2018)
Bu üç aşamalı Delphi çalışmasının amacı Türkiye’deki üniversitelerin İngilizce Hazırlık Programları (İHP) için çıkış kriterlerini paydaşları olan İHP’ndaki ve İngilizce alan dersi veren fakültelerdeki öğrenci ve öğretmenlerin ...
Developing and validating language assessment knowledge scale (Laks) and exploring the assessment knowledge of efl teachers = Dilde ölçme değerlendirme bilgisi ölçeğinin geliştirilmesi ve ilginizce öğretmenlerinin dilde ölçme değerlendirme bilgilerinin incelenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2018)
Bu çalışma, öğretmenlerin dilde ölçme değerlendirme bilgilerini ölçmek için Dilde Ölçme Değerlendirme Bilgisi Ölçeği'ni geliştirmeyi ve Türkiye'de yükseköğretim bağlamında çalışan İngilizce öğretmenlerinin dilde ölçme ...
An analysis of evıdentiality in elt dissertation discussions by native and non-native english writers
(Anadolu Üniversitesi, 2018)
Farklı türler, hem içerik olarak güvenilir bilgi kullanımında birbirlerinden farklılaşmaktadırlar, hem de önermenin doğruluğuna dair konuşmacı/yazar üstlenmesine dair çeşitli eğilimler göstermektedirler. Örneğin, söylenti ...
Discourse markers in native and non-native spoken English : a corpus-based comparison of Turkish and British University students’ employment of discourse markers in informal interviews
(Anadolu Üniversitesi, 2018)
Söylem belirleyicileri sözlü söylem içerisinde bir dizi işleve sahiptir ve bir dilde edimbilimsel olarak yetkin olmak için önemlidir. Ancak, yabancı dil konuşurlarının söylem belirleyicileri kullanımında anadil konuşurlarından ...
The ımpact of the explıcıt ınstructıon of lexıcal bundles on academıc wrıtıng skılls of Turkısh EFL learners
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Bu çalışmanın amacı, farkındalık, geri kazanım ve üretici aktiviteler aracıyla yapılan açık yönergeli sözcük öbekleri öğretiminin, İngilizceyi yabancı dil olarak öğrenen Türk öğrencilerin akademik yazma becerileri üzerindeki ...
Cross-sectional evaluation of Turkish ELT majors' general and academic lexical competence and performance
(Anadolu Üniversitesi, 2012)
Bu çalışmanın amacı Türk İngilizce Öğretmen adaylarının genel ve akademik sözcük bilgisi yeterlikleri ve performanslarını çapraz kesişimli olarak incelemektir. Bu amaç doğrultusunda, alan yazındaki teorik ve ampirik ...
Why do I want to become an English teacher? : developing a questionnaire
(Anadolu Üniversitesi, 2010)
Teacher education has been subjected to number of research studies over the last thirty years and yet we are still trying to understand why people are attracted into teaching. Such a situation suggests that we need a ...
Lexical bunlde use of Turkish and native English writers : a corpus-based study
(Anadolu Üniversitesi, 2014)
Son yıllarda İngilizce akademik dünyada küresel bir dil haline gelmiştir. Öğrenciler ve akademisyenlerden de bu küresel dilde yazılı ürünler ortaya koymaları beklenmektedir. Ancak, bu durum anadili İngilizce olamayan öğrenci ...
Turkish speaking first year and third year ELT students' syntactic errors in their argumentative essays
(Anadolu Üniversitesi, 2010)
The purpose of this study is to explore the syntactic error types made by ELT students in their English essays, to find out whether the errors show any difference according to the year level and the error type, and to ...
Online support application for oral communication skills course : a case study
(Anadolu Üniversitesi, 2014)
Bu çalışmanın amacı birinci sınıf İngilizce Öğretmenliği öğrencilerinin Sözlü İletişim Becerileri II dersinde kullanılmak üzere hazırlanan asenkron konuşma ve dinleme etkinliklerinden oluşan bir çevrimiçi destek uygulamasını ...