Ara
Toplam kayıt 8, listelenen: 1-8
Implicit phrasal verb knowledge gains through conceptual metaphor theory: A case of university prep school students
(Tez (doktora) - Anadolu Üniversitesi, 2019)
Araştırmanın başlıca amacı öbek eylemlerin Kavramsal Eğretileme Kuramı ışığında açık kelime öğretimi tekniği kullanılarak öğretilmesi yoluyla hem kısa hem de uzun süreli bir öğrenme sağlanıp sağlanamayacağını sorgulamaktır. ...
Expression of epistemic modality in argumentative writing : a study based on learner corpora
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Bu çalışmada, Anadolu Üniversitesi İngilizce Öğretmenliğİ Bölümü birinci sınıfta okumakta olan Türk öğrencilerin İngilizce yazdıkları tartışmacı kompozisyonlarda bilgisel kiplik belirteçlerini nasıl kullandıkları ...
An analysis of factive cognitive verb complementation patterns used by elt students
(Tez (doktora) - Anadolu Üniversitesi, 2019)
Bu araştırmanın amacı, İngilizce'yi yabancı dil olarak olarak öğrenen Türk öğrencilerin olgusal biliş eylemlerini (bil-, anla-, hatırla-, unut-, ve pişman ol-) yanulamlama (eylemin seçtiği üyeler) özellikleri açısından ...
The use of sense-contingent subcategorization bias information by L1 and L2 English speakers in the resolution of temporary ambiguity
(Anadolu Üniversitesi -Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2021)
Eylemlerin anlamsal özellikleri, altulam seçimlerini etkileyen en temel unsurlardandır. İngilizce ana dili ve yabancı dil konuşurlarının anlama dayalı altulam seçimlerini incelemek amacıyla, iki tümce tamamlama testi ve ...
The frequency and type of lexical errors in the argumentative essays of Turkish EFL teacher candidates
(Anadolu Üniversitesi -Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2021)
Bu çalışmanın amacı Türk İngilizce Öğretmenliği Bölümü öğrencilerinin yazdıkları tartışmacı (argumentative) kompozisyonlardaki hataları belirlemek, kategorilere ayırmak ve kelime özellikleri, kelime hataları ile metinlerin ...
A cross-sectional evaluation of syntactic complexity and lexical diversity as predictors of foreign language writing quality : A study with pre-service teachers of English
(Anadolu Üniversitesi -Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2022)
Bu çalışmanın temel amacı sözdizimsel karmaşıklık ve sözcük çeşitliliğinin yabancı dildeki yazma kalitesini ne ölçüde yordadığını araştırmaktır. Bu yüzden, mevcut çalışmada İngilizce öğretmenliği bölümü birinci ve dördüncü ...
Teacher readiness of pre-service English language teachers before and after the practicum
(Anadolu Üniversitesi -Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2022)
Karma yöntemli açımlayıcı sıralı desenli bu çalışma, yabancı dil öğretmen adaylarının okul deneyimi dönemlerindeki öğretmen hazırbulunuşluklarını öğretmen öz-yeterliği, öğretmeye ilişkin tutumlar, öğretme motivasyonları ...
Exploring the interactive and evaluative decision-making process of ELT teachers : A multiple case study
(Anadolu Üniversitesi -Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2022)
Bu çalışma öğretmenlerin etkileşimli ve değerlendirici kararlarının arkasındaki nedenleri incelemiştir. Katılımcılar İstanbul'un Asya ve Avrupa yakalarında bulunan iki özel İngilizce dil okulunda çalışan üç tane tecrübeli ...