Ara
Toplam kayıt 8, listelenen: 1-8
Developing and validating language assessment knowledge scale (Laks) and exploring the assessment knowledge of efl teachers = Dilde ölçme değerlendirme bilgisi ölçeğinin geliştirilmesi ve ilginizce öğretmenlerinin dilde ölçme değerlendirme bilgilerinin incelenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2018)
Bu çalışma, öğretmenlerin dilde ölçme değerlendirme bilgilerini ölçmek için Dilde Ölçme Değerlendirme Bilgisi Ölçeği'ni geliştirmeyi ve Türkiye'de yükseköğretim bağlamında çalışan İngilizce öğretmenlerinin dilde ölçme ...
The ımpact of the explıcıt ınstructıon of lexıcal bundles on academıc wrıtıng skılls of Turkısh EFL learners
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Bu çalışmanın amacı, farkındalık, geri kazanım ve üretici aktiviteler aracıyla yapılan açık yönergeli sözcük öbekleri öğretiminin, İngilizceyi yabancı dil olarak öğrenen Türk öğrencilerin akademik yazma becerileri üzerindeki ...
Cross-sectional evaluation of Turkish ELT majors' general and academic lexical competence and performance
(Anadolu Üniversitesi, 2012)
Bu çalışmanın amacı Türk İngilizce Öğretmen adaylarının genel ve akademik sözcük bilgisi yeterlikleri ve performanslarını çapraz kesişimli olarak incelemektir. Bu amaç doğrultusunda, alan yazındaki teorik ve ampirik ...
Why do I want to become an English teacher? : developing a questionnaire
(Anadolu Üniversitesi, 2010)
Teacher education has been subjected to number of research studies over the last thirty years and yet we are still trying to understand why people are attracted into teaching. Such a situation suggests that we need a ...
Turkish speaking first year and third year ELT students' syntactic errors in their argumentative essays
(Anadolu Üniversitesi, 2010)
The purpose of this study is to explore the syntactic error types made by ELT students in their English essays, to find out whether the errors show any difference according to the year level and the error type, and to ...
Online support application for oral communication skills course : a case study
(Anadolu Üniversitesi, 2014)
Bu çalışmanın amacı birinci sınıf İngilizce Öğretmenliği öğrencilerinin Sözlü İletişim Becerileri II dersinde kullanılmak üzere hazırlanan asenkron konuşma ve dinleme etkinliklerinden oluşan bir çevrimiçi destek uygulamasını ...
Explicit and incidental teaching of English verb-noun collocations in an EFL context
(Anadolu Üniversitesi, 2010)
Bu çalışmada, yabancı dildeki eşdizimliliklerin tasarlanmış ve rastlantısal öğretiminin etkisi, eşdizimliliklerin biçimsel ve anlamsal yönlerinin öğrenilmesi bakımından araştırılmıştır. Daha önceden bilinmeyen sekiz fiil-isim ...
Foreign language student teacher anxiety
(Anadolu Üniversitesi, 2010)
Bu çalışma yabancı dil öğretmen adaylarının yaşadığı yabancı dil öğretmen adayı kaygısının düzeyini ve bu kaygıların olası kaynaklarını nicel ve nitel verilerle ortaya çıkarmayı hedeflemiştir. Ortaya çıkan kaygı düzey ve ...