Ara
Toplam kayıt 27, listelenen: 1-10
Foreign language student teacher anxiety
(Anadolu Üniversitesi, 2010)
Bu çalışma yabancı dil öğretmen adaylarının yaşadığı yabancı dil öğretmen adayı kaygısının düzeyini ve bu kaygıların olası kaynaklarını nicel ve nitel verilerle ortaya çıkarmayı hedeflemiştir. Ortaya çıkan kaygı düzey ve ...
Why do I want to become an English teacher? : developing a questionnaire
(Anadolu Üniversitesi, 2010)
Teacher education has been subjected to number of research studies over the last thirty years and yet we are still trying to understand why people are attracted into teaching. Such a situation suggests that we need a ...
Lexical bunlde use of Turkish and native English writers : a corpus-based study
(Anadolu Üniversitesi, 2014)
Son yıllarda İngilizce akademik dünyada küresel bir dil haline gelmiştir. Öğrenciler ve akademisyenlerden de bu küresel dilde yazılı ürünler ortaya koymaları beklenmektedir. Ancak, bu durum anadili İngilizce olamayan öğrenci ...
Expression of epistemic modality in argumentative writing : a study based on learner corpora
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Bu çalışmada, Anadolu Üniversitesi İngilizce Öğretmenliğİ Bölümü birinci sınıfta okumakta olan Türk öğrencilerin İngilizce yazdıkları tartışmacı kompozisyonlarda bilgisel kiplik belirteçlerini nasıl kullandıkları ...
Communication interculturelle dans l'enseignement de langue etrangere : analyse des opinions des enseignants a travers les exemples de la France et de la Turquie
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Günümüzde gelişen iletişim teknolojileri ve küreselleşmenin etkisiyle ülkeler arası sınırlar git gide yok olmaktadır. Bu durum uluslararası platformda kültürler arası iletişimi bir ihtiyaç haline getirmektedir. Kendi ...
The ımpact of the explıcıt ınstructıon of lexıcal bundles on academıc wrıtıng skılls of Turkısh EFL learners
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Bu çalışmanın amacı, farkındalık, geri kazanım ve üretici aktiviteler aracıyla yapılan açık yönergeli sözcük öbekleri öğretiminin, İngilizceyi yabancı dil olarak öğrenen Türk öğrencilerin akademik yazma becerileri üzerindeki ...
Incidental vs. intentional vocabulary acquisition : an investigation on input enhancement and word-focused tasks
(Anadolu Üniversitesi, 2010)
Learning vocabulary has been one of the challenging topics in second language acquisition and the best means of achieving good vocabulary learning is still unclear. Reading has been considered an effective way for vocabulary ...
L'utilisation de l'apprentissage coopératif dans la classe de fle
(Anadolu Üniversitesi, 2010)
Çağdaş eğitim anlayışı, yabancı dil sınıflarındaki öğretmeni, öğrenmeyi en üst düzeyde gerçekleştirecek öğretim yöntemini seçme ve uygulama sorumluluğu ile karşı karşıya bırakmıştır. Yabancı dil derslerinde öğrencilerin ...
A study on blended learning model for teaching practice course in pre-service English language teacher training program
(Anadolu Üniversitesi, 2010)
Bu çalışmanın amacı Anadolu Üniversitesi, İngilizce Öğretmenliği Programı, öğretmen adaylarının öğretmenlik uygulaması dersi için harmanlanmış öğrenme modelinin uygulandığı bir ders geliştirmektir. Harmanlanmış öğrenme ...
Turkish speaking first year and third year ELT students' syntactic errors in their argumentative essays
(Anadolu Üniversitesi, 2010)
The purpose of this study is to explore the syntactic error types made by ELT students in their English essays, to find out whether the errors show any difference according to the year level and the error type, and to ...