Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Türkiye'de spor endüstrisi ve spora katılım profilinin belirlenmesi
(Anadolu Üniversitesi, 2017)
Spor endüstrisinin son yıllarda yaratmış olduğu üretim boyutu ve istihdam oldukça dikkat çekmektedir. Endüstri içinde spor talebi aktif ve pasif spor talebi olarak sınıflandırılabilir. Spora aktif ve pasif katılımın büyüklüğü ...
Boş zaman spor etkinlik deneyimi : aktif katılım temelli bir araştırma
(Tez (doktora) - Anadolu Üniversitesi, 2018)
Rekabetçi bir çevrede boş zaman spor etkinliklerini deneyimle bütünleştirip katılımcılara sunmak, organizasyonlara farklılaşma fırsatı ve rekabet üstünlüğü sağlamaktadır. Bunu gerçekleştirebilmek için boş zaman spor etkinlik ...