Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorYetiş, Veda Aslım
dc.date.accessioned2014-07-18T12:30:11Z
dc.date.available2014-07-18T12:30:11Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.issn13030876
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/248
dc.description.abstractAujourd’hui, l’ordinateur et les technologies de l’information sont très utilisés dans l’enseignement/apprentissage. Avec des étudiants de Français Langue Étrangère (Faculté de Pédagogie, Université Anadolu), nous avons assumé un cours d’expression écrite en utilisant un site de classe. L’effet d’un tel outil sur la motivation des apprenants et sur leur réussite scolaire (obtention de meilleurs résultats/scores en production écrite) constituait l’objectif de notre recherche. Cependant, bien que du point de vue de la motivation le site de classe ait porté ses fruits, du point de vue des résultats, l’effet attendu ne s’est pas accompli. De par cela, dans ce présent travail, après avoir présenté notre site de classe construit pour le cours d'expression écrite FLE ainsi que la recherche effectuée avec ce site, nous avons cherché à comprendre ce qui aurait pu empêcher l’obtention de meilleurs résultats.en_US
dc.description.abstractGünümüzde, yaygın olarak kullanılan bilgisayar ve bilgi teknolojileri eğitim öğretim ortamında etkin olarak kullanılmaktadır. Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Fransızca Öğretmenliği Programı’nda yazılı anlatım dersini sanal sınıf sitesiyle gerçekleştirilerek öğrencilerin motivasyonu ve başarı durumu incelenmiştir. Sanal sınıf sitesiyle gerçekleştirilen derslerin sonucunda öğrencilerin motivasyonunun artmasına rağmen aynı başarı öğrenci notlarında görülememiştir. Bu çalışmada, Fransızca yazılı anlatım dersine yönelik hazırlanan sanal sınıf sitesi ve bu siteyle gerçekleştirilen çalışma tanıtıldıktan sonra, öğrenci notlarındaki başarının beklenenin altında olmasının nedenleri araştırılmış ve değerlendirilmiştir.en_US
dc.language.isofraen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectFrançais Langue Etrangèreen_US
dc.subjectExpression Écriteen_US
dc.subjectEnvironnement Numérique De Travailen_US
dc.subjectSite De Classeen_US
dc.subjectFransızca Yabancı Dilen_US
dc.subjectYazılı Anlatımen_US
dc.subjectSanal Çalışma Ortamıen_US
dc.subjectSanal Sınıf Sitesien_US
dc.titleUn Site De Classe Pour La Production Écrite Fle : Qu'elle Était Sa Lacune ?en_US
dc.title.alternativeFransızca Yazılı Anlatım Dersi İçin Sanal Sınıf Sitesi: Sorun Neredeydi?en_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalAnadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisien_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kategorisizen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster