Başlık için Cilt.16 Sayı.2 listeleme
Toplam kayıt 12, listelenen: 9-12
-
Tüketicilerin kurumsal sosyal sorumluluk algılamalarının marka değeri üzerine etkisi
(Anadolu Üniversitesi, 2016)Tüketicilerin kurumsal sosyal sorumluluk algılarının marka değerinin boyutları ve marka değerinin boyutlarının da genel marka değeri üzerindeki etkisinin araştırıldığı bu çalışmada, süt ve süt ürünleri tüketen ve bu ... -
Türkiye’de çevre ve ekonomik büyüme arasındaki ilişki: Ardl sınır testi yaklaşımı
(Anadolu Üniversitesi, 2016)Bu çalışmanın amacı; ekonomik büyüme ile çevre arasındaki ilişkiyi incelemektir. Bu amaçla, Çevresel Kuznets Eğrisi hipotezinin (ÇKE) 1960-2011 dönemi için Türkiye’de geçerliliği test edilmiştir. Ekonomik büyüme göstergesi ... -
Türkiye’de ilaç ithalatını belirleyen etmenler, 1996-2011
(Anadolu Üniversitesi, 2016)Bu çalışmada, Türkiye’nin 1996-2011 dönemi için ilaç ithalatını belirleyen etmenler çekim modeli vasıtasıyla analiz edilmiştir. Modele, Türkiye’nin ilaç ithalatı yaptığı 20 ülke dahil edilmiştir. Bu ülkeler; ABD, ... -
Türkiye’deki hazırlık okullarının yeterlik sınavı uygulamaları ve bilgisayarlı dil ölçme fikrine yaklaşımları
(Anadolu Üniversitesi, 2016)Türkiye’deki mevcut yabancı dil eğitimi sorunsalının en önemli bileşenlerinden biri de şüphesiz ki üniversitelerin yabancı dil yeterliğiyle ilgili birbirlerinden farklı uygulamalarıdır. Kurumların dil yeterlik ...