Başlık için Cilt.17 Sayı.4 listeleme
Toplam kayıt 10, listelenen: 8-10
-
Turkish versus English? İngilizce marka adlarının tüketici tutumları ve satın alma niyeti üzerine etkisi
(Anadolu Üniversitesi, 2017)Marka ismi her gün farklı kaynaklardan gelen ürün bilgileriyle karşı karşıya kalan tüketicilerin daha görmeden ürünle ilgili algılamalarını etkiler. Bu yüzden, bir işletmenin alacağı en önemli pazarlama kararlarından ... -
Türk kamu yönetiminde iç denetimden beklentiler: Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2017)5018 sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu ile ülkemizde kamu kesimine iç denetim uygulaması getirilmiştir. Bu çalışmanın amacı, Türk Kamu Yönetiminde bulunan iç denetim uygulamasının, Tapu ve Kadastro Genel ... -
Ürün adı değişimi ile yapılan yeniden markalamaya tüketici tepkisi: Pirina yağı üzerine bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2017)Yeniden markalama müşterilerin hafızasında yeni isim, slogan, logo, tasarım veya bunların bileşimi gibi yeni marka elemanlarıyla yeni ve farklı bir konum oluşturmak için yapılan stratejik bir yaklaşımdır. Yeniden ...