Başlık için Cilt.19 Sayı.3 listeleme
Toplam kayıt 25, listelenen: 20-25
-
Sartre ile Kierkegaard’un varoluşçu özneleri dijital özneye karşı: Öznellik egemen ideolojiyi yenebilir mi?
(Anadolu Üniversitesi, 2019)Günümüz toplumlarında “özne” kavramının ne olduğu ve işlevi, içinde yaşadığımız dünyayı anlayabilmek açısından oldukça önem taşımaktadır. Her yeni iletişim aracıyla değişik biçimlerde egemen ideolojinin içinde oluşan ... -
Soma maden kazasından sağ kurtulan işçilerin travma sonrası stres problemlerinin ve psikolojik süreçlerinin değerlendirilmesine yönelik nitel bir araştırma
(Anadolu Üniversitesi, 2019)İnsanlar hayatlarının bazı dönemlerinde karşılaştıkları kötü olaylar karşısında travma geçirebilir ve bunun bir sonucu olarak stres yaşayabilirler. Yaşanan bu stres bireyin sosyal hayatında ve iş görme becerisinde olumsuz ... -
Türk - Alman ilişkilerinin yansımaları: Almancaya geçen Türk devlet sistemi Unvanları
(Anadolu Üniversitesi, 2019)Türk ve Alman uluslarının resmî ilişkilerde bulunması yaklaşık 250 yıl öncesine, Osmanlı Devleti ile Prusya Devleti arasında gerçekleşen antlaşmalara dayanır. Bu süre içinde Osmanlı ve Prusya (sonradan Alman İmparatorluğu) ... -
Türkiye ekonomisinde cari işlemler açığının belirleyicileri: Dönemler arası yaklaşım
(Anadolu Üniversitesi, 2019)Bu çalışmanın temel amacı Türkiye ekonomisinde cari işlemler açığına neden olan temel makroekonomik, finansal ve yapısal faktörleri betimsel istatistikler ve ampirik analiz yardımıyla araştırmaktır. Türkiye’de özellikle ... -
Türkiye’de yükseköğretimde insan hakları eğitimi: Kamu yönetimi bölümleri örneği
(Anadolu Üniversitesi, 2019)İnsan hakları “insanlığın ortak dili” olarak tanımlanmaktadır. Bu bakımdan insan hakları eğitimi de bu dili öğrenmek olarak anlaşılabilir. İnsan haklarını hem kendimizde hem de başkalarında korumak için herkesin insan ... -
Yöneticinin hazine dairesi: İtibar yönetimi selim-nâmeler ekseninde itibar yönetimine bakış
(Anadolu Üniversitesi, 2019)Halkla İlişkiler faaliyetlerinin bel kemiği olan itibar yönetimi, “güven” üzerine tesis ettiği saygınlık sayesinde marka değerini arttıran unsurların başında gelmektedir. İtibar yönetimi çatısı altında şekillenen bu ...