Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorDurmuşoğlu Köse, Gül
dc.date.accessioned2022-11-03T11:53:57Z
dc.date.available2022-11-03T11:53:57Z
dc.date.issued2021en_US
dc.date.submitted2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/26901
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı, Türkiye’de bir devlet üniversitesinde İngilizce Öğretmenliği bölümünde okuyan birinci ve dördüncü sınıf öğrencilerin, açık yabancı dil bilgisini oluşturan çözümlenmiş bilgi ve üstdil bilgi düzeylerini ölçmek; birinci ve dördüncü sınıf öğrencileri sahip oldukları yabancı dil açık bilgi düzeyi açısından karşılaştırmak ve bu bilgi düzeyi ile İngilizce okuduğunu anlama ve yazma becerileri arasında bir ilişki olup olmadığını, varsa bu ilişkinin ne düzeyde olduğunu ortaya koymaktır. Bu çalışmaya, 120 birinci sınıf ve 113 dördüncü sınıf öğrencisi olmak üzere, toplam 233 İngilizce Öğretmenliği Bölümü öğrencisi katılmıştır.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesi -Eğitim Bilimleri Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectİngilizceyi Yabancı Dil Olarak Öğrenen Öğrencileren_US
dc.subjectAçık Yabancı Dil Bilgisien_US
dc.subjectÇözümlenmiş Bilgien_US
dc.subjectÜstdil Bilgisien_US
dc.titleInvestigating L2 explicit knowledge and its reflection in reading and writing performance of Turkish EFL learners : a cross-sectional study with first-and fourth-year ELT studentsen_US
dc.title.alternativeAçık yabancı dil bilgisi ve bu bilginin İngilizce Öğretmenliği Programı birinci ve dördüncü sınıf öğrencilerin yabancı dilde okuma ve yazma becerilerine yansımasının incelenmesien_US
dc.typedoctoralThesisen_US
dc.contributor.departmentAnadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsüen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US
dc.contributor.institutionauthorAydın, Fatma


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster