dc.contributor.advisor | Durmuşoğlu Köse, Gül | |
dc.date.accessioned | 2022-11-03T11:53:57Z | |
dc.date.available | 2022-11-03T11:53:57Z | |
dc.date.issued | 2021 | en_US |
dc.date.submitted | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11421/26901 | |
dc.description.abstract | Bu çalışmanın amacı, Türkiye’de bir devlet üniversitesinde İngilizce Öğretmenliği
bölümünde okuyan birinci ve dördüncü sınıf öğrencilerin, açık yabancı dil bilgisini
oluşturan çözümlenmiş bilgi ve üstdil bilgi düzeylerini ölçmek; birinci ve dördüncü sınıf
öğrencileri sahip oldukları yabancı dil açık bilgi düzeyi açısından karşılaştırmak ve bu
bilgi düzeyi ile İngilizce okuduğunu anlama ve yazma becerileri arasında bir ilişki olup
olmadığını, varsa bu ilişkinin ne düzeyde olduğunu ortaya koymaktır. Bu çalışmaya, 120
birinci sınıf ve 113 dördüncü sınıf öğrencisi olmak üzere, toplam 233 İngilizce
Öğretmenliği Bölümü öğrencisi katılmıştır. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | Anadolu Üniversitesi -Eğitim Bilimleri Enstitüsü | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | İngilizceyi Yabancı Dil Olarak Öğrenen Öğrenciler | en_US |
dc.subject | Açık Yabancı Dil Bilgisi | en_US |
dc.subject | Çözümlenmiş Bilgi | en_US |
dc.subject | Üstdil Bilgisi | en_US |
dc.title | Investigating L2 explicit knowledge and its reflection in reading and writing performance of Turkish EFL learners : a cross-sectional study with first-and fourth-year ELT students | en_US |
dc.title.alternative | Açık yabancı dil bilgisi ve bu bilginin İngilizce Öğretmenliği Programı birinci ve dördüncü sınıf öğrencilerin yabancı dilde okuma ve yazma becerilerine yansımasının incelenmesi | en_US |
dc.type | doctoralThesis | en_US |
dc.contributor.department | Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Tez | en_US |
dc.contributor.institutionauthor | Aydın, Fatma | |