Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorTokay Argan, Mehpare
dc.date.accessioned2014-07-22T14:35:31Z
dc.date.available2014-07-22T14:35:31Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.issn13030876
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/286
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı, Anadolu Üniversitesi Kütüphane ve Dokümantasyon Merkezi Alt Sergi Salonununu ziyaret edenlerin hizmet kalitesine yönelik algılamalarını ortaya koymaktır. Bu çalışma, aynı zamanda sergi salonunda algılanan hizmet kalitesinin hizmeti başkalarına tavsiye ve sergi ziyaretçilerinin memnuniyeti üzerindeki etkisini analiz etmektir. Bu çalışmada sergiye katılan 295 kişiye anket uygulanmıştır. Bulgular sergi salonundaki algılanan hizmet kalitesi ile bağlantılı üç faktörün varlığını işaret etmektedir. Bu faktörler: etkileşim, atmosfer ve sanatsal ündür. Algılanan hizmet kalitesi ile ilgili bu faktörler tavsiye etme ve memnuniyet ile ilişkilidir. Bulgular aynı zamanda etkileşim, atmosfer ve sanatsal ün faktörlerinin ziyaretçilerin demografik özellikleri, sergiye katılım sıklıkları ve sergi ile ilgili bilgi kaynaklarına göre farklılaştığını göstermektedir. Bu araştırmanın sonuçları, sergi pazarlaması uygulamaları ve sanat galerilerinin yönetim kapasitelerini artırma konusunda önemli katkılar sağlamaktadır.en_US
dc.description.abstractThis study aims to describe the perceptions toward service quality of the Anadolu University Library and Documentation Center Exhibition Room’s visitors. The study also analyzes the effect of perceived services quality in exhibition room on advice, and satisfaction. In the study, a questionnaire was applied on 295 people who attented the exhibition room. The findings indicate the emergence of three factors regarding to perceived quality of the exhibition room. These factors are interaction, exhibition room atmosphere, and reputation. The factors are associated with advice, and satisfaction in perceived service quality of exhibition room. The findings also indicate that the factors of interaction, exhibition room atmosphere, and reputation vary by demographic characteristics, exhibition visit frequency, and information sources of visitors. The results of this research have significant implications for both the practice of exhibition marketing as well as with significantly increase management capacity of art galleries.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSanat Galerisien_US
dc.subjectSergi Salonuen_US
dc.subjectHizmet Kalitesien_US
dc.subjectSanat Ürünüen_US
dc.subjectSanat Pazarlamasıen_US
dc.subjectArt Galleryen_US
dc.subjectExhibition Roomen_US
dc.subjectService Qualityen_US
dc.subjectArt Producten_US
dc.subjectArt Marketingen_US
dc.titleSanat Galerilerinin Sergi Salonunda Algılanan Hizmet Kalitesi Boyutlarıen_US
dc.title.alternativeDimensions Of Perceived Service Quality In Exhibition Room Of Art Galleriesen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalAnadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisien_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kategorisizen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster