Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKatırcı, Hakan
dc.contributor.authorUztuğ, Ferruh
dc.date.accessioned2014-07-23T07:01:09Z
dc.date.available2014-07-23T07:01:09Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.issn13030876
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11421/295
dc.description.abstractGünümüzde futbol oyunu tüm dünyada herhangi bir ticari sektör gibi serbest pazar norm ve kurallarına tabi görülmektedir. Gelecek dönemlerde gerek yönetsel gerekse de ekonomik olarak ayakta kalabilir olmayan herhangi bir spor kulübü futbol dünyası içinde varlığını sürdürmekte güçlük çekecektir. Bu bağlamda, spor kulüpleri çağdaş işletmeciliğin başarı getiren yöntemlerini yürütmek ve kurumsal yönetimin gereklerini uygulamak konumundadırlar. Bu çalışmada amaç, kurumsal yönetim unsurlarından biri olarak kurumsal iletişim yaklaşımının Türk spor kulüplerinde uygulanma biçimlerini araştırmaktır. Elde edilen bulgular, Türk spor kulüplerinin genelde yeterli düzeyde iletişim faaliyetinde bulunmadığını ortaya koymaktadır.en_US
dc.description.abstractNowadays football game is subjected to open market norm and rules like any commercial sector in all over the world. The sport clubs which aren't have economic and executive orderly arrangement can’t transfer their assets to future in football world. In this context, sport clubs must execute methods which have achievement in contemporary business administration and corporate governance. The aim of this study is to investigate application methods of corporate communication approach as a corporate management component in Turkish sport clubs. The findings indicate that Turkish sport clubs were generally executing insufficient communication facilities.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnadolu Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectFutbol Endüstrisien_US
dc.subjectSpor Kulübüen_US
dc.subjectİletişim Yönetimien_US
dc.subjectFootball İndustryen_US
dc.subjectSport Cluben_US
dc.subjectCommunication Managementen_US
dc.titleSpor Kulüplerinde İletişim Yönetimi: Türkiye Profesyonel Futbol Liglerinde Yer Alan Spor Kulüplerinin İletişim Uygulamalarına İlişkin Araştırmaen_US
dc.title.alternativeCommunication Management In Sport Clubs: A Research Of Communication Activities Of Sport Clubs In Turkish Professional Football Leaguesen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalAnadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisien_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kategorisizen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster