dc.contributor.advisor | Özsoy, Yahya, 1926-1996 | |
dc.contributor.author | Üstünoğlu, Ülkü | |
dc.date.accessioned | 2015-07-15T16:46:58Z | |
dc.date.available | 2015-07-15T16:46:58Z | |
dc.date.issued | 1986 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11421/3150 | |
dc.description | Tez (doktora) - Anadolu Üniversitesi | en_US |
dc.description | Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı | en_US |
dc.description | Kayıt no: 6936 | en_US |
dc.description.abstract | Kaynak incelemeye dayalı olarak yapılan araştırma Türkiye'de giderek önem kazanan okulöncesi eğitim hizmetlerinin gerçekleştirilip, yaygınlaştırılmasında; sistemin temel sorunlarından biri olan, eğitim hizmetlerini yürütecek öğretmen yetersizliğini aşabilmek için; gerekli sayıda ve nitelikte okulöncesi öğretmenin, uzaktan öğretimle yetiştirilmesine yönelik bir program modeli geliştirmek amacı ile hazırlanmıştır. Araştırmada elde edilen bu bilgiler; program modelinin nitelikler (amaç), öğretme-öğrenme etkinlikleri (içerik) ve öğretme-öğrenme süreçleri gözönünde bulundurularak, birbirlerine uyan, tekrarlanan, paralel, olan, farklılık gösteren özellikleri belirtilerek yorumlanmış ve program modeli sunulmuştur. Hazırlanan bu program modelinde basılı gereçler temel süreç olarak alınmış ve radyo, televizyon, yüzyüze ve kurumda yüzyüze öğretim gibi uzaktan öğretim süreçlerinin uygulandığı çok araçlı bir yaklaşım benimsenmiştir. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | Anadolu Üniversitesi | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.title | Okul öncesi öğretmenlerin uzaktan öğretim yöntemi ile yetiştirilmesine yönelik program modeli | en_US |
dc.type | doctoralThesis | en_US |
dc.contributor.department | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | en_US |
dc.identifier.startpage | VII, 213 y. | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Tez | en_US |