Yazar "Ağlargöz, Feyza" için Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi listeleme
-
Müptelalardan Mesafelilere Sosyal Ağ Sitesi Kullanıcısı Gençler: Kullanma Motivasyonları ve Davranışları Açısından Profilleri
Özata, F. Zeynep; Kılıçer, Tuğba; Ağlargöz, Feyza (Anadolu Üniversitesi, 2014)Dünya çapında milyonlarca kullanıcıyı etkileyen sosyal ağ siteleri işletme stratejilerinin de önemli bir parçası haline gelmiş durumdadır. Bu durum beraberinde sosyal ağların en önemli kullanıcı kitlesi olan ve yakın ... -
Turkish versus English? İngilizce marka adlarının tüketici tutumları ve satın alma niyeti üzerine etkisi
Anadolu Üniversitesi; 0000-0002-0031-7708; 0000-0002-3338-0308; 0000-0002-3350-7268; Öztürk, Sevgi Ayşe; Özata, F. Zeynep; Ağlargöz, Feyza (Anadolu Üniversitesi, 2017)Marka ismi her gün farklı kaynaklardan gelen ürün bilgileriyle karşı karşıya kalan tüketicilerin daha görmeden ürünle ilgili algılamalarını etkiler. Bu yüzden, bir işletmenin alacağı en önemli pazarlama kararlarından ...